Бойова система в реальному часі з тактичною паузою добре знайома шанувальникам жанру CRPG і перших двох частин Baldur's Gate. У триквелі розробники з Larian Studios повністю пішли в покроковий режим. І це рішення ще з самого анонсу гри заперечувалося затятими шанувальниками оригіналу.
Нарешті фанати змогли перейти від критики до дій. У цьому їм допоміг реліз офіційного редактора користувацьких модифікацій і його розширення, що дозволяє змінювати ігрові системи на свій розсуд.
Тут на сцену виходить ентузіаст під ніком tinybike, намір додати класичну механіку бою в Baldur's Gate III. Поки що автору вдалося реалізувати лише першу частину задуму, яка передбачає битви в реальному часі. Що стосується тактичної паузи, вона знаходиться в зародковому стані, тому термінів релізу у модифікації немає.
Слідкувати за розвитком проекту можна через GitHub. Там же ви вільні завантажити перші напрацювання, щоб випробувати їх особисто.