У Warhammer 40,000: Space Marine II видався відмінний старт: хороші оцінки, великий тираж і піковий онлайн, який обійшов всі інші ігри поWarhammer. Успіх настільки гучний, що вже загрожує вплинути на інші проекти Saber Interactive. «Це змінює все», — заявив творчий директор Тім Уілліц (Tim Willits) у розмові з порталом IGN.
«Це змінює все»,
Нижче зібрали найцікавіше з інтерв'ю:
За словами Вілліца, Space Marine II — найшвидше продається гра з числа тих, над якими йому довелося працювати. А за плечима у нього досить відомі серії id Software на кшталт Doom, Quake, Wolfenstein і Rage. Вілліц залишив id Software в 2019 році, присвятивши їй 24 роки.
За словами Вілліца, Space Marine II — найшвидше продається гра з числа тих, над якими йому довелося працювати. А за плечима у нього досить відомі серії id Software на кшталт Doom, Quake, Wolfenstein і Rage. Вілліц залишив id Software в 2019 році, присвятивши їй 24 роки.
Бюджет Space Marine II виявився в два з лишком рази скромнішим, ніж у Doom Eternal.
Бюджет Space Marine II виявився в два з лишком рази скромнішим, ніж у Doom Eternal.
Керівник поділився, що на вечірці в Saber вимовив невелику промову, в якій наголосив на важливості успіху Space Marine II: «Тоді я сказав всій команді, що це змінює все, чим ми займаємося». Він підкреслив, що подібна популярність гри може запаморочити голову, проте важливо пам'ятати про відповідальність за якість.
Керівник поділився, що на вечірці в Saber вимовив невелику промову, в якій наголосив на важливості успіху Space Marine II: «Тоді я сказав всій команді, що це змінює все, чим ми займаємося». Він підкреслив, що подібна популярність гри може запаморочити голову, проте важливо пам'ятати про відповідальність за якість.
«Тоді я сказав всій команді, що це змінює все, чим ми займаємося»
Ви починаєте дивитися на себе під іншим кутом. І часом цей самий кут успіху може бути злегка небезпечним, тому що вас охоплює параноя, мовляв, все ви робите правильно. І в підсумку ви дуже сильно стресуєте. Однак саме цей кут успіху і штовхає дивовижні ігри вперед. У нашому випадку, думаю, ми просто будемо випускати кращі продукти в майбутньому. Тим Вілліц
Тім Вілліц
Завдяки успіху проекту співробітники Saber тепер можуть переслідувати сміливіші мрії. На горизонті замаячило потенційне сюжетне DLC для сіквела або навіть можлива третина. Причому керівник зізнався, що із задоволенням зайнявся б Space Marine III.
Завдяки успіху проекту співробітники Saber тепер можуть переслідувати сміливіші мрії. На горизонті замаячило потенційне сюжетне DLC для сіквела або навіть можлива третина. Причому керівник зізнався, що із задоволенням зайнявся б Space Marine III.
Наш гейм-директор Дмитро Григоренко висунув кілька ідей для сюжету, які можуть лягти в основу DLC або продовження. Поки що нам треба перевести дух — адже гра вийшла всього два тижні тому. Але я з впевненістю можу сказати, що ми не розчаруємо шанувальників Warhammer в майбутньому. Сподіваюся, ми будемо працювати над контентом по Space Marine ще довгий час. Тим Вілліц
Тім Вілліц
Вілліц сподівається, що сіквел Space Marine доросте до показників World War Z - зомбі-екшену від Saber, в якому теж можна кришити ворогів разом з друзями. Нагадаємо, за весь час аудиторія бойовика розросла до 25 мільйонів людей.
Вілліц сподівається, що сіквел Space Marine доросте до показників World War Z - зомбі-екшену від Saber, в якому теж можна кришити ворогів разом з друзями. Нагадаємо, за весь час аудиторія бойовика розросла до 25 мільйонів людей.
Поки що колектив кинув усі сили на розробку контенту для Space Marine II, який був анонсований у дорожній карті першого року підтримки. Раніше фахівці Saber відреагували на часті запити користувачів про бойовика. Наприклад, пообіцяли покращити поведінку ІІ-компаньйонів.