При розробці Heroes of Might & Magic: Olden Era команда Unfrozen намагається прислухатися до думки спільноти. Режим «Арена» якраз з'явився у грі на численні прохання шанувальників серії. У свіжому блозі команда докладніше розповіла про гру.
«Арена» пропонує виключно битви без карт та замків. Вона розрахована на користувачів, у яких трохи вільного часу або вони просто втомилися після довгого робочого дня. Гравцю необхідно вибрати героя, уміння, артефакти, заклинання і юнітів, після чого починається один-єдиний бій, від якого і залежить результат партії.
«Арена» пропонує виключно битви без карт та замків. Вона розрахована на користувачів, у яких трохи вільного часу або вони просто втомилися після довгого робочого дня. Гравцю необхідно вибрати героя, уміння, артефакти, заклинання і юнітів, після чого починається один-єдиний бій, від якого і залежить результат партії.
Нашій команді не дуже короткі сесії, коли хочеться просто перепочити. Тому ми додали в Olden Era окремий ігровий режим «Арена», який не вимагає спеціальних карт. З одного боку, це знайомий фанатам формат, але з іншого — ми переробили і адаптували його, щоб прийшовся за смаком і новою аудиторією. З послання розробників
З послання розробників
Як пояснили в Unfrozen, їх «Арена» - це класичний драфт. На вибір завжди дається по три варіанти, будь то герой або вміння, яке можна неодноразово прокачувати. Таким чином геймер досить швидко збирає і налаштовує свій білд. На все про все піде не більше п'яти хвилин.
Як пояснили в Unfrozen, їх «Арена» - це класичний драфт. більше п'яти хвилин.
Боротися можна як з комп'ютером, так і з живими гравцями.
Боротися можна як з комп'ютером, так і з живими гравцями.
Автори Olden Era серйозно попрацювали над балансом. Наприклад, героям-фахівцям підвищили шанс випадання необхідних їм навичок, а маги завжди починають з базовим заклинанням. пропоновані чари.
Автори Olden Era серйозно попрацювали над балансом. Наприклад, героям-фахівцям підвищили шанс випадання необхідних їм навичок, а маги завжди починають з базовим заклинанням. З самого початку гравцям видадуть другий рівень навички — там відразу ж вийде вибрати піднавичку. Артефакти та вміння впливатимуть на запропоновані чари.
Якщо користувачеві випаде рідкісний артефакт, система підсуне опоненту не менш потужну альтернативу. Той самий принцип працює і з істотами - їх рівні і поліпшення будуть схожі. «Наша мета — зберегти унікальність кожного бою і дотримати баланс, щоб кожен із них був новим цікавим випробуванням для гравців»,— говорить запис у блозі.
Якщо користувачеві випаде рідкісний артефакт, система підсуне опоненту не менш потужну альтернативу. Той самий принцип працює і з істотами - їх рівні і поліпшення будуть схожі. «Наша мета — зберегти унікальність кожного бою і дотримати баланс, щоб кожен із них був новим цікавим випробуванням для гравців»,— говорить запис у блозі.
«Наша мета — зберегти унікальність кожного бою і дотримуватися балансу, щоб кожен із них був новим цікавим випробуванням для гравців»
На думку команди, «Арена» сподобається як відданим фанатам «Героїв», так і новачкам. Цей режим дозволить краще дізнатися гру і вникнути в її механіки або допоможе просто скоротити обідню перерву.
На думку команди, «Арена» сподобається як відданим фанатам «Героїв», так і новачкам. Цей режим дозволить краще дізнатися гру і вникнути в її механіки або допоможе просто скоротити обідню перерву.
Heroes of Might & Magic: Olden Era вийде в ранньому доступі Steam у другому кварталі 2025-го. Серед мов, що підтримуються, є і російська.