Ембарго на прев'ю Dragon Age: The Veilguard спаде лише 19 вересня, але портал IGN отримав можливість опублікувати свій матеріал раніше.
Журналістка Алекс Стедман (Alex Stedman) провела у грі кілька годин. Нижче - тези з її спостережень і цікаві деталі про гру. Розробники з BioWare заборонили публікувати частину відомостей, тому спойлерів чекати не варто.
Бойова система побудована навколо грамотно застосування здібностей головного героя Рука та його компаньйонів. Як уже було показано в геймплеї, не варто чекати активної паузи, прямого контролю над супутниками теж не дадуть. Потрібно вчасно використовувати їх особливі здібності на кшталт уповільнення часу або зцілення.
Бойова система побудована навколо грамотно застосування здібностей головного героя Рука та його компаньйонів. Як уже було показано в геймплеї, не варто чекати активної паузи, прямого контролю над супутниками теж не дадуть. Потрібно вчасно використовувати їх особливі здібності на кшталт уповільнення часу або зцілення.
Взаємодія з супутниками і NPC в діалогах повернулася до колесу реплік, але тепер класичне «Такий-то не схвалює це» буде доповнено детальними уточненнями, до чого привела ситуація. Наприклад, якщо зухвало говорити з Соласом, гра відзначить цей епізод як «у вас була словесна суперечка з Соласом».
Взаємодія з супутниками і NPC в діалогах повернулася до колесу реплік, але тепер класичне «Такий-то не схвалює це» буде доповнено детальними уточненнями, до чого привела ситуація. Наприклад, якщо зухвало говорити з Соласом, гра відзначить цей епізод як «у вас була словесна суперечка з Соласом».
Виборів із явними наслідками, за відчуттями Стедман, побільшало. Якщо в результаті вашого рішення один із супутників постраждає, то в наступних сценах він буде побитим і пораненим, нагадуючи вам, що ви зробили.
Виборів із явними наслідками, за відчуттями Стедман, побільшало. Якщо в результаті вашого рішення один із супутників постраждає, то в наступних сценах він буде побитим і пораненим, нагадуючи вам, що ви зробили.
Журналістка також натякнула, що деякі рішення гравця можуть змінити вигляд довкілля.
Журналістка також натякнула, що деякі рішення гравця можуть змінити вигляд довкілля.
Відкритого світу в грі немає, але і лінійної її не назвеш. Після вступних рейок гравець потрапляє в Перехрестя. Звідси він зможе вибирати місії, і відкривати нові регіони, в які потраплятиме за допомогою магічних дзеркал.
Відкритого світу в грі немає, але і лінійної її не назвеш. Після вступних рейок гравець потрапляє в Перехрестя. Звідси він зможе вибирати місії, і відкривати нові регіони, в які потраплятиме за допомогою магічних дзеркал.
Настрій The Veilguard різко відрізняється в різних регіонах. Якщо пригоди в Лесі Арлатан більше схожі на типове героїчне фентезі, то осаджений Мором Хоссберг більше нагадує похмуру Dragon Age: Origins.
Настрій The Veilguard різко відрізняється в різних регіонах. Якщо пригоди в Лесі Арлатан більше схожі на типове героїчне фентезі, то осаджений Мором Хоссберг більше нагадує похмуру Dragon Age: Origins.
Антиванський порт Тревізо дозволить поринути в життя шумного міста, що не часто можна зустріти в серії Dragon Age. Тут безліч торговців, додаткових квестів, але і бойові зіткнення є. А ще тут можна гладити собачок і котиків.
Антиванський порт Тревізо дозволить поринути в життя шумного міста, що не часто можна зустріти в серії Dragon Age. Тут безліч торговців, додаткових квестів, але і бойові зіткнення є. А ще тут можна гладити собачок і котиків.
Для вивчення оточення також знадобляться можливості компаньйонів. Вони можуть відкрити недоступні місця. При цьому необов'язково мати в групі необхідного товариша.
Для вивчення оточення також знадобляться можливості компаньйонів. Вони можуть відкрити недоступні місця. При цьому необов'язково мати в групі необхідного товариша.
Невеликі діалоги між персонажами тепер відновлюються одразу після кат-сцени чи бою, якими вони були перервані. Подібних змін «якості життя» гравців журналістка нарахувала порядно порівняно з попередніми частинами серії.
Невеликі діалоги між персонажами тепер відновлюються одразу після кат-сцени чи бою, якими вони були перервані. Подібних змін «якості життя» гравців журналістка нарахувала порядно порівняно з попередніми частинами серії.
Налаштування складності і доступності дозволяють полегшити не тільки бої, але і вирішення просторових головоломок.
Налаштування складності і доступності дозволяють полегшити не тільки бої, але і вирішення просторових головоломок.
Розробники почули благання фанатів і не стали наповнювати регіони купою квестів «збери X предметів». Подібним сильно грішила Inquisition.
Розробники почули благання фанатів і не стали наповнювати регіони купою квестів «збери X предметів». Подібним сильно грішила Inquisition.
Місцевий хаб Маяк змінюватиметься за мірою проходження. У кожного супутника тут є власна кімната і двері в неї підсвічуються, якщо з товаришем з'явилися нові варіанти взаємодії.
Місцевий хаб Маяк змінюватиметься за мірою проходження. У кожного супутника тут є власна кімната і двері в неї підсвічуються, якщо з товаришем з'явилися нові варіанти взаємодії.
Любителі вивчення лора серії знайдуть багато цікавого в Маяку.
Любителі вивчення лора серії знайдуть багато цікавого в Маяку.
При створенні персонажа можна вибрати йому одну з шість фракцій, що позначиться на деяких діалогах. В цілому, виникає відчуття, що грати потрібно за аналог Хоука з Dragon Age 2, за масштабом особистості, а не за обраних рятівників з Origins і Inquisition. Хоча масштаб історії, безперечно, можна порівняти з попередніми частинами.
При створенні персонажа можна вибрати йому одну з шість фракцій, що позначиться на деяких діалогах. В цілому, виникає відчуття, що грати потрібно за аналог Хоука з Dragon Age 2, за масштабом особистості, а не за обраних рятівників з Origins і Inquisition. Хоча масштаб історії, безперечно, можна порівняти з попередніми частинами.
Dragon Age: The Veilguard вийде вже 31 жовтня на ПК, PlayStation 5 і Xbox Series з текстовим перекладом російською мовою.