Редактор порталу TheGamer змогла поговорити з авторами S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl під час недавньої виставки gamescom. Представники студії GSC Game World розповіли трохи більше про процес взаємодії з Microsoft і ще раз завили, що впевнені в поточній даті релізу.
Повний текст інтерв'ю є за посиланням, а нижче - важливі деталі і цитати:
Розробники отримали на виставці позитивний відгук на режим продуктивності для Xbox Series X, в якому шутер працює в 60 fps. Студія довго розмірковувала, чи варто витрачати час, стискати графіку в цьому режимі, але праці окупилися. Молодша Series S видає близько 35 fps.
Розробники отримали на виставці позитивний відгук на режим продуктивності для Xbox Series X, в якому шутер працює в 60 fps. Студія довго розмірковувала, чи варто витрачати час, стискати графіку в цьому режимі, але праці окупилися. Молодша Series S видає близько 35 fps.
У новій даті релізу, 20 листопада, студія впевнена набагато більше, ніж у минулій.
У новій даті релізу, 20 листопада, студія впевнена набагато більше, ніж у минулій.
Ці додаткові 20 тижнів на полірування гри були просто необхідні. Ми робимо все, щоб гравці отримали максимум задоволення від проекту, але гра величезна. Усередині багато складних систем, не тільки з точки зору геймплею або штучного інтелекту. Це призводить до появи складних помилок. провідний продюсер гри Слава Лук'яненко
провідний продюсер гри Слава Лук'яненко
Стартові локації відполіровано вже до фінального стану. Нині студія працює над глибинами зони.
Стартові локації відполіровано вже до фінального стану. Нині студія працює над глибинами зони.
Площа ігрової карти — 64 квадратні кілометри. Пройти S.T.A.L.K.E.R. 2 можна за 25–45 годин у залежності від стилю гри.
Площа ігрової карти — 64 квадратні кілометри. Пройти S.T.A.L.K.E.R. 2 можна за 25–45 годин у залежності від стилю гри.
«Сталкер» із цифрою два в назві анонсували ще в далекому 2010 році. Від цього проекту нічого практично не залишилося. Heart of Chornobyl — результат роботи майже з нуля.
«Сталкер» із цифрою два в назві анонсували ще в далекому 2010 році. Від цього проекту нічого практично не залишилося. Heart of Chornobyl — результат роботи майже з нуля.
Розробники вдячні спільноті моддерів, за підтримку високого інтересу до франшизи. У своїй роботі вони, в тому числі орієнтувалися і на них.
Розробники вдячні спільноті моддерів, за підтримку високого інтересу до франшизи. У своїй роботі вони, в тому числі орієнтувалися і на них.
У GSC Game World ще раз підкреслили, що Microsoft не є видавцем гри і не виконує подібних функцій. Компанії лише уклали угоду про Реліз у Game Pass. Однак «зелені» охоче відповідали на питання авторів «сталкера» і допомагали там, де не мали. Особливо вдячна студія, президенту Xbox Сарі Бонд (Sarah Bond) та главі Microsoft Gaming Філу Спеснеру (Phil Spencer).
У GSC Game World ще раз підкреслили, що Microsoft не є видавцем гри і не виконує подібних функцій. Компанії лише уклали угоду про Реліз у Game Pass. Однак «зелені» охоче відповідали на питання авторів «сталкера» і допомагали там, де не мали. Особливо вдячна студія, президенту Xbox Сарі Бонд (Sarah Bond) та главі Microsoft Gaming Філу Спеснеру (Phil Spencer).
зелені
Після релізу команда працюватиме над патчами та інструментарієм для створення модів. Плануються безкоштовні невеликі DLC і два великих сюжетних розширення.
Після релізу команда працюватиме над патчами та інструментарієм для створення модів. Плануються безкоштовні невеликі DLC і два великих сюжетних розширення.
S.T.A.L.K.E.R. 2 вийде 20 листопада на ПК (Steam, EGS, GOG) і Xbox Series, включаючи Game Pass.