© 2024 iGamer - Новини ігор та гаджетів
User Logo 6755bbe77cca1
iGamer
1 місяць тому

Продюсер ремейку MGS3: «Він відчувається тією самою грою, яку ви включали 20 років тому»

 Metal Gear Solid Delta: Snake Eater точно викликає почуття ностальгії, але при цьому команда намагається зробити так, щоб ремейк не відчувався грою двадцятирічної давності. Про це в бесіді з журналом Play розповів продюсер серії Норіакі Окамура (Noriaki Okamura).

За словами розробника, в Konami вирішили взятися за оновлення старих ігор серії, оскільки нове покоління геймерів не знає про Metal Gear. Третя частина не просто так виявилася першою в черзі на косметичний ремонт — по суті, історія почалася саме з неї. Щоб трійка в назва нікого не бентежила, її замінили на букву Δ (дельта) з грецького алфавіту. На думку Окамури, новачкам варто починати знайомство з Metal Gear саме зі Snake Eater.

При розробці ремейку девелопери намагалися залишити якнайбільше від оригіналу. Тож відсилання до більш ранніх частин нікуди не поділися. Крім того, фігурки жаб вийде знайти в тих же місцях, що і раніше. Однак тим, хто все грав у оригінальну версію Snake Eater, теж буде чим зайнятися. У потаємних куточках локацій розставили гумових качечок. Весь інший контент: маршрути патрулювання, розташування об'єктів на карті і навіть місця із завантажувальними екранами (тепер супершвидкими!) практично не відрізняється від MGS3 з 2004-го.

Але зміни все же є. Розробники покращили графіку, запропонували нову схему управління, режим відображення, налаштування доступності і так далі.

Нашою метою при створенні ремейку завжди було бажання переконатися, що він, як і раніше, відчувається тією самою грою, яку ви включали двадцять років тому. Але при цьому у геймерів не має з'являтися почуття, ніби це старий тайтл. Найкращим результатом для нас буде викликане почуття ностальгії.

Норіакі Окамура

Спочатку продюсер вважав, що буде лише поліпшити графіку в Metal Gear Solid Delta. Проте вже в версії з підтягнутими текстурами та моделями команда звернула увагу на невідповідні загальному стилю елементи за типом анімацій. Delta повинна виглядати так, якою вона запам'яталася користувачам, і не здаватися при цьому застарілою і неповороткою, впевнений Окамура. Саме з цієї причини було вирішено додати нову схему управління.

Ми не хотіли вносити непотрібні зміни, які могли позбавити геймерів тих самих вражень, схожих від гри в оригінал. Але в той час ремейк не повинен відчуватися старою грою. Ми зробили все необхідне, щоб даний проект був приблизно на одному рівні з сучасними тайтлами в плані управління і не висмикував з занурення.

Норіакі Окамура

Metal Gear Solid Δ: Snake Eater готується для ПК (Steam), PlayStation 5 і Xbox Series з російськими субтитрами. Ремейка досі немає навіть приблизного терміну виходу — його обіцяли розкрити до кінця 2024-го. Швидше за все, звістки з'являться під час церемонії The Game Awards у грудні.

Коментарі Продюсер ремейку MGS3: «Він відчувається тією самою грою, яку ви включали 20 років тому»

Тільки зареєстровані користувачі можуть залишати коментарі

Останні новини

Logo https://igamer.club
© 2024 iGamer - Новини ігор та гаджетів
Підписатися
Відповісти на коментар
Тільки зареєстровані користувачі можуть залишати коментарі