Розробники з HexWorks продовжують працювати над обіцяними поліпшеннями рольового екшену Lords of Fallen. Сьогодні до гри випустили глобальне оновлення під номером 1.6, в якому автори зосередилися на доробці балансу.
Крім підвищеної продуктивності, виправлення багів і покращень для PlayStation 5 Pro автори пропонують:
Перероблену щільність розподілу мобів - розробники покращили рядові зіткнення з противниками на основі відгуків гравців. Локації відрізали один від одного, завдяки чому моби більше не можуть накопичуватися ордами в одному місці.
Перероблену щільність розподілу мобів - розробники покращили рядові зіткнення з противниками на основі відгуків гравців. Локації відрізали один від одного, завдяки чому моби більше не можуть накопичуватися ордами в одному місці.
Скориговану частоту появи ворогів в Умбралі тепер моби сповняться з більш рівним проміжком, а у геймерів є більше часу на дослідження Умбрала до прибуття особливо небезпечних противників.
Скориговану частоту появи ворогів в Умбралі тепер моби сповняться з більш рівним проміжком, а у геймерів є більше часу на дослідження Умбрала до прибуття особливо небезпечних противників.
Ребаланс далекобійних ворогів - скоригована модель поведінки і реакція стрільців.
Ребаланс далекобійних ворогів - скоригована модель поведінки і реакція стрільців.
Поліпшення стрибків — елемент платформінгу доопрацьований завдяки більш зрозумілим індикаторам приземлення та чуйному управлінню персонажем у повітря.
Поліпшення стрибків — елемент платформінгу доопрацьований завдяки більш зрозумілим індикаторам приземлення та чуйному управлінню персонажем у повітря.
Ребаланс PvP-режиму - розробники підкоригували міць магічних предметів і заклинань для битв з іншими гравцями. PvE залишилося без змін.
Ребаланс PvP-режиму - розробники підкоригували міць магічних предметів і заклинань для битв з іншими гравцями.
Зменшене переміщення при атаці - деякі анімації атак були злегка скориговані, щоб зменшити зміщення персонажа і забезпечити більший контроль над його діями.
Зменшене переміщення при атаці - деякі анімації атак були злегка скориговані, щоб зменшити зміщення персонажа і забезпечити більший контроль над його діями.
Поліпшене освітлення в початковій області — ця доробка покликана полегшити навігацію нових гравців за час туторіалу.
Поліпшене освітлення в початковій області — ця доробка покликана полегшити навігацію нових гравців за час туторіалу.
Поступове навчання в Умбралі — тепер основні здібності героя в Умбралі мають свої підказки, щоб полегшити навчання новачків. Зміна також стосується гайду зі стрибків.
Поступове навчання в Умбралі — тепер основні здібності героя в Умбралі мають свої підказки, щоб полегшити навчання новачків. Зміна також стосується гайду зі стрибків.
Зміна боса Lightreaper при першому проходженні його просто прибрали з початкової локації. Тепер він з'являється тільки в «Новій грі +».
Зміна боса Lightreaper при першому проходженні його просто прибрали з початкової локації. Тепер він з'являється тільки в «Новій грі +».
Динамічний ембієнт в Умбралі — тепер під час дослідження Умбралу гравці будуть чути певний звук, який посилюється в міру наближення героя до виходу. Звук додали для спрощеної навігації.
Динамічний ембієнт в Умбралі — тепер під час дослідження Умбралу гравці будуть чути певний звук, який посилюється в міру наближення героя до виходу. Звук додали для спрощеної навігації.
Зменшене віньєтування - розробники знизили цей візуальний ефект в Умбралі на прохання гравців.
Зменшене віньєтування - розробники знизили цей візуальний ефект в Умбралі на прохання гравців.
Вищеперелічені поліпшення доступні на всіх цільових платформах, а саме на ПК (Steam, EGS), PlayStation 5 і Xbox Series, включаючи Game Pass. Російської локалізації все ще немає.