Розробники частенько пропонують сезонний пропуск у доважок до своїх ігор. До великої досади геймерів, обіцяний контент не завжди добирається до релізу. Щоб навести лад у цій області, Valve доповнила зведення правил.
У компанії підкреслили, що йдеться саме про набір вийшлих і майбутніх DLC, доступ до яких люди можуть оформити разовою покупкою, а не про бойові перепустки, які є в сервісних іграх. «Якщо ви не готові чітко розповідати про контент з кожного DLC, і коли вони вийдуть, вам не слід пропонувати сезонну перепустку в Steam», — вказано в документації.
«Якщо ви не готові чітко розповідати про контент з кожного DLC, і коли вони вийдуть, вам не слід пропонувати сезонну перепустку в Steam»,
Тепер авторам доведеться розписувати наповнення сезонних перепусток на окремих сторінках і зазначати очікувану дату виходу. Це назвали «зобов'язанням перед клієнтами і самим Steam». Крім того, щоб почати продаж пропуску, в ньому повинна знаходитися як мінімум одна добавка, що вийде. Однак це правило не стосується «сизонпасів», які йдуть у комплекті з розширеними виданнями ігор.
У Valve розуміють, що розробка не завжди йде за планом. Тому девелопери зможуть самостійно оновлювати відомості про дату релізу DLC, але тільки один раз в рамках сезонного пропуску. Максимальний термін перенесення добавки - не більше трьох місяців. Якщо необхідно перевищити ліміт, командам доведеться зв'язуватися безпосередньо з Valve.
Якщо якесь з розширень буде скасовано, клієнтам запропонують частковий рефанд. "сизонпас".