Офіційного рестриму на YouTube з Twitter розробники не вели. Якщо викласти запис, замінимо ролик.
Компанія Warhorse Studios провела перший стрим своєї майбутньої гри Kingdom Come: Deliverance II. Глядачам показали насичений побічний квест і відповіли на деякі питання з чату.
Тримав у руках геймпад Sir Tobi, також відомий як піар-менеджер Тобіас Штольц-Цвілінг (Tobias Stolz-Zwilling). Він відразу поспішив припинити чутки і домисли, які з'являлися в мережі щодо DRM-захисту сиквела. У KCDII не буде захисту Denuvo або будь-якої іншої. Розробники цілком усвідомлено йдуть на цей крок і вірять у сумлінність фанатів.
Студія поки не готова оголосити системні вимоги. Розробники все ще працюють над виправленням багів і оптимізацією. Вони врахували досвід виходу першої частини і хочуть, щоб реліз сіквела пройшов більш гладко. Працювати ще є над чим — в одній із кат-сцен дівчина перебинтовувала повітря, а в інший ключовий персонаж прийшов на зустріч з голим торсом.
Фактично гра готова на всі 100%. Зараз наша команда працює лише над оптимізацією та усуненням багів, у пріоритеті помилки, які призводять до вильотів. Ми опублікуємо системні вимоги пізніше, можливо, в кінці цього місяця.
Сир Тобі
Розробники також приділили увагу поясненням зовнішнього вигляду вулиць Куттенберга (сучасна назва Кутна-Гора). Чеське місто відновлено після ретельного вивчення історичних джерел. У деяких можуть виникнути питання до різномастної архітектури, великої кількості різних кольорів цегли і, в цілому, до більш багатого оздоблення, ніж типові сірі середньовічні міста. У Warhorse Studios запевнили, що в цьому аспекті нічого не додавали від себе. Саме так виглядали будинки в ту епоху.
Ще кілька деталей, які можна було помітити на стримі:
Карта міста Куттенберга виконана з безліччю деталей і малюнків у духу епохи.
Карта міста Куттенберга виконана з безліччю деталей і малюнків у духу епохи.
Бойова система стала яскравіше відображати досвід битви з різними типами зброї. Довгі мечі сподобаються любителям комбо, а ось булави відмінно підійдуть для тактики удар-блок.
Бойова система стала яскравіше відображати досвід битви з різними типами зброї. Довгі мечі сподобаються любителям комбо, а ось булави відмінно підійдуть для тактики удар-блок.
У грі будуть ранні прототипи вогнепальної зброї. Сіквел навряд чи можна буде перетворити на шутер, швидше місцеві пищали виступають в якості ультимативної зброї для початку або ефектного завершення сутички.
У грі будуть ранні прототипи вогнепальної зброї. Сіквел навряд чи можна буде перетворити на шутер, швидше місцеві пищали виступають в якості ультимативної зброї для початку або ефектного завершення сутички.
Головного героя дали «пояс Бетмена». Є чотири слоти швидкого використання, в яких можна розмістити різні види зброї і швидко перемикатися між ними в бою. Наприклад, вистрілити з арбалета, а потім вихопити меч. До речі, у грі буде три типи арбалетів. Легкий перезарядити можна швидко і на ходу, середній зажадає більше часу, а для важкого доведеться зупинитися і вперти його в землю.
Головного героя дали «пояс Бетмена». Є чотири слоти швидкого використання, в яких можна розмістити різні види зброї і швидко перемикатися між ними в бою. Наприклад, вистрілити з арбалета, а потім вихопити меч. До речі, у грі буде три типи арбалетів. Легкий перезарядити можна швидко і на ходу, середній зажадає більше часу, а для важкого доведеться зупинитися і вперти його в землю.
пояс Бетмена
Навички Індржиху потрібні не тільки для проходження перевірок у діалогах, крафту, бою та злому замків. При досить високих параметрах у діалогах з'являтимуться нові репліки.
Навички Індржиху потрібні не тільки для проходження перевірок у діалогах, крафту, бою та злому замків. При досить високих параметрах у діалогах з'являтимуться нові репліки.
Про систему перевірок у діалогах: гравець може вирішувати конфлікти словами по-різному. Можна вести осмислені промови, спокушати харизмою, тиснути лицарським авторитетом, примушувати брехнею, хизується титулом чи банально залякувати. Успіх того чи іншого курсу діалогу залежить від того, з ким Індржих говорить, як він одягнений і яка у нього репутація.
Про систему перевірок у діалогах: гравець може вирішувати конфлікти словами по-різному. Можна вести осмислені промови, спокушати харизмою, тиснути лицарським авторитетом, примушувати брехнею, хизується титулом чи банально залякувати. Успіх того чи іншого курсу діалогу залежить від того, з ким Індржих говорить, як він одягнений і яка у нього репутація.
Стражники в місті можуть у випадковий момент підкликати до себе і перевірити ваші кишені на контрабанду, так що злодюжкам варто обходити їх стороною.
Стражники в місті можуть у випадковий момент підкликати до себе і перевірити ваші кишені на контрабанду, так що злодюжкам варто обходити їх стороною.
Куттенберг виник на місці з жилами срібла. В околицях дуже багато шахт і інших тунелів. Це має допомогти потайному пересування.
Куттенберг виник на місці з жилами срібла. В околицях дуже багато шахт і інших тунелів. Це має допомогти потайному пересування.
Розробники постаралися вивести нелінійність квестів на новий рівень. Розвилок навіть у побочках дуже багато. Наприклад, зіграла злий жарт деталь, що Індржиха бачили в будівлі братства мечників днем, до того як він вночі стирав звідти церемоніальний клинок. Через це в майбутньому турнірі опоненти з братства отримали право носити шоломи та посилену броню, що ускладнило проходження. Змінити перебіг квесту може навіть неакуратна брехня чи одна репліка.
Розробники постаралися вивести нелінійність квестів на новий рівень. Розвилок навіть у побочках дуже багато. Наприклад, зіграла злий жарт деталь, що Індржиха бачили в будівлі братства мечників днем, до того як він вночі стирав звідти церемоніальний клинок. Через це в майбутньому турнірі опоненти з братства отримали право носити шоломи та посилену броню, що ускладнило проходження. Змінити перебіг квесту може навіть неакуратна брехня чи одна репліка.
Дітей у місті немає і не буде. Їх не стали додавати через технічні проблеми (нові анімації, моделі одягу, скелет і т.д.) і через потенційні складнощі зі віковим рейтингом.
Дітей у місті немає і не буде. Їх не стали додавати через технічні проблеми (нові анімації, моделі одягу, скелет і т.д.) і через потенційні складнощі зі віковим рейтингом.
Збереження через шнапс і зілля на місці, але компоненти для крафту зробили більш доступними.
Збереження через шнапс і зілля на місці, але компоненти для крафту зробили більш доступними.
Місто Куттенберг хоч і важливе для сюжету, але на карті світу він займає малу частину. Гравці зможуть дослідити великі території навколо, відвідувати замки і не тільки.
Місто Куттенберг хоч і важливе для сюжету, але на карті світу він займає малу частину. Гравці зможуть дослідити великі території навколо, відвідувати замки і не тільки.
Важливою частиною гри будуть лицарські турніри, один із яких якраз показали на стримі в рамках побічного квесту. Результати поєдинків не визначені заздалегідь, NPC борються використовуючи ту ж систему, що і гравець. Тому турніри можуть стати окремою розвагою всередині KCDII.
Важливою частиною гри будуть лицарські турніри, один із яких якраз показали на стримі в рамках побічного квесту. Результати поєдинків не визначені заздалегідь, NPC борються використовуючи ту ж систему, що і гравець. Тому турніри можуть стати окремою розвагою всередині KCDII.
Одна з ключових відмінностей сиквела — Індржих більше не одна. Якщо в оригіналі йому доводилося в одиночку шарахатися по лісах і розгрібати проблеми, то в сіквелі він уже є частиною групи. Sir Tobi порівняв це з табором в Red Dead Redemption 2. Буде місце, де головний герой зможе поспілкуватися з товаришами і взяти квести. Тягати за собою компаньйонів, як це реалізовано в The Elder Scrolls V: Skyrim, не можна.
Одна з ключових відмінностей сиквела — Індржих більше не одна. Якщо в оригіналі йому доводилося в одиночку шарахатися по лісах і розгрібати проблеми, то в сіквелі він уже є частиною групи. Sir Tobi порівняв це з табором в Red Dead Redemption 2. Буде місце, де головний герой зможе поспілкуватися з товаришами і взяти квести. Тягати за собою компаньйонів, як це реалізовано в The Elder Scrolls V: Skyrim, не можна.
Поточна дата релізу Kingdom Come: Deliverance II - 11 лютого. Платформи: ПК (Steam, EGS), PlayStation 5 і Xbox Series.