Журналісти з Wccftech поспілкувалися з композитором Каєм Розенкранцем (Kai Rosenkranz) про Gothic 1 Remake. Нагадаємо, в команді Alkimia Interactive Розенкранц відповідає не тільки за оновлений саундтрек, але і за весь звуковий дизайн рімейка. Крім того, він веде підкаст на пару з продюсером Рейнхардом Полліче (Reinhard Pollice) і бере активну участь у процесі розробки, що дозволяє йому ділитися подробицями гри:
Весь світ Gothic 1 Remake буде відкритий для дослідження практично з самого початку проходження. Тим не менше в деякі зони не рекомендується потикатися відразу через високий рівень противників.
Весь світ Gothic 1 Remake буде відкритий для дослідження практично з самого початку проходження. Тим не менше в деякі зони не рекомендується потикатися відразу через високий рівень противників.
Максимальний рівень прокачування - 50-й.
Максимальний рівень прокачування - 50-й.
Як і в оригіналі, у певні закриті області вдасться потрапити за допомогою хитрощів на кшталт перетворення на дрібного жука.
Як і в оригіналі, у певні закриті області вдасться потрапити за допомогою хитрощів на кшталт перетворення на дрібного жука.
Тривалість рімейку становить близько 30 годин. Для підвищення реграбельності автори розвинули деякі сюжетні лінії і додали нові квести фракцій з різними шляхами проходження. Виконувати побічні завдання можна в будь-якому порядку.
Тривалість рімейку становить близько 30 годин. Для підвищення реграбельності автори розвинули деякі сюжетні лінії і додали нові квести фракцій з різними шляхами проходження. Виконувати побічні завдання можна в будь-якому порядку.
Свіжий контент ввели саме в області, де, на думку розробників, не вистачало контенту. Зокрема це стосується другої половини гри.
Свіжий контент ввели саме в області, де, на думку розробників, не вистачало контенту. Зокрема це стосується другої половини гри.
Основний сюжет залишився без змін.
Основний сюжет залишився без змін.
Доступ до магії в ремійці відкриється раніше, ніж в оригіналі.
Доступ до магії в ремійці відкриється раніше, ніж в оригіналі.
Прокачування близьке до першоджерела. Як і раніше, геймерам потрібно знаходити майстрів і платити їм за навчання.
Прокачування близьке до першоджерела. Як і раніше, геймерам потрібно знаходити майстрів і платити їм за навчання.
Система крафту значно розширена, але найкраще спорядження в грі, як і раніше, можна отримати тільки у фракцій.
Система крафту значно розширена, але найкраще спорядження в грі, як і раніше, можна отримати тільки у фракцій.
Поліпшено систему реакцій NPC на дії протагоніста.
Поліпшено систему реакцій NPC на дії протагоніста.
Режиму «Нова гра +» на релізі не буде.
Режиму «Нова гра +» на релізі не буде.
Так як ремейк розробляється на Unreal Engine 5, в ньому заявлена підтримка трасування променів з технологіями Lumen і Nanite.
Так як ремейк розробляється на Unreal Engine 5, в ньому заявлена підтримка трасування променів з технологіями Lumen і Nanite.
В налаштуваннях дозволять вибрати складність і фіксацію камери зліва, справа або по центру.
В налаштуваннях дозволять вибрати складність і фіксацію камери зліва, справа або по центру.
У консольних версіях присутній вибір між режимами якості та продуктивності з урахуванням потужностей PS5 Pro.
У консольних версіях присутній вибір між режимами якості та продуктивності з урахуванням потужностей PS5 Pro.
Gothic 1 Remake планують випустити цього фінансового року на ПК (Steam, GOG), PlayStation 5 і Xbox Series. У грі заявлена повна російська локалізація.