Співробітники китайської студії Game Science відвідали виставку Global Digital Trade Expo і розповіли про свої витрати на розробку Black Myth: Wukong. Бюджет гри перевищив 300 мільйонів юанів (приблизно 42,4 мільйона доларів).
У зазначену суму входить виробництво без урахування маркетингу. При цьому невелику частину бюджету було покрито ще на стадії розробки завдяки співпраці з податковим департаментом Ханчжоу. У 2023 році автори отримали податкове вирахування у розмірі 28 мільйонів юанів (3,9 мільйона доларів).
Що стосується рекламної кампанії, то на неї пішло понад 27,6 мільйона доларів, про що свідчить головний інвестор студії Деніел Ву (Daniel Wu). Минулого місяця Ву поспілкувався з журналістами Bloomberg і заявив, що особисто виділив для Game Science близько 70 мільйонів доларів. Для сучасної ААА-гри це аж ніяк не найбільший бюджет. Наприклад, розробка The Last of Us Part II обійшлася в 220 мільйонів доларів, а на The Callisto Protocol пішло 161,5 мільйона.
У тому ж інтерв'ю говорилося, що за станом на вересень 2024-го Wukong вже відбила свій бюджет більш ніж у 10 разів, принісши творцям понад 700 мільйонів доларів.
Black Myth: Wukong вийшла 19 серпня на ПК (Steam, EGS, WeGame) і PlayStation 5, а в майбутньому очікується реліз на Xbox Series.