Дії Like a Dragon: Pirate Yakuza in Hawaii стартують після подій Like a Dragon: Infinite Wealth. Як розповіли розробники з RGG Studio, вони хотіли доповнити історію восьмої частини, для чого і потрібен був спін-офф. На роль головного героя розглядали будь-кого, але тільки не Ітібана Касугу.
Нижче зібрали головне з інтерв'ю з блогом PlayStation:
Ще до релізу Infinite Wealth девелопери задумалися про спін-оф для неї. Ближче до кінця розробки восьмої частини команда продовжувала перебирати ідеї, але вже тоді всі знали, що Ітібан Касуга не залишиться в ролі головного героя. «Якийсь час я хотів зробити гру з назвою Like a Dragon: Tuna, в якій Кадзума Кірю ловив би тунця і боровся проти рибальських кораблів у відкритому морі», — поділився виконавчий продюсер франшизи і Yosa. Ідея так і загинула в зачатку, але думки про морські битви все залишилися в голові у керівника.
Ще до релізу Infinite Wealth девелопери задумалися про спін-оф для неї. Ближче до кінця розробки восьмої частини команда продовжувала перебирати ідеї, але вже тоді всі знали, що Ітібан Касуга не залишиться в ролі головного героя. «Якийсь час я хотів зробити гру з назвою Like a Dragon: Tuna, в якій Кадзума Кірю ловив би тунця і боровся проти рибальських кораблів у відкритому морі», — поділився виконавчий продюсер франшизи і Yosa. Ідея так і загинула в зачатку, але думки про морські битви все залишилися в голові у керівника.
«Якийсь час я хотів зробити гру з назвою Like a Dragon: Tuna, в якій Кадзума Кірю ловив би тунця і бився проти рибальських кораблів у відкритому морі».
На думку Йокоями, спін-офи дають команді більше свободи, а також дозволяють показати знайому історію під іншим кутом. Крім того, невеликий розмір відгалужень чудово підходить дорослим. Мовляв, ігри з основної серії схожі на ресторан з необмеженою кількістю їжі, де різноманітність просто зашкалює. «Але з віком починаєш цінувати збалансовані страви в адекватних порціях. Спін-офф саме такі»,— пояснив Йокояма.
На думку Йокоями, спін-офи дають команді більше свободи, а також дозволяють показати знайому історію під іншим кутом. Крім того, невеликий розмір відгалужень чудово підходить дорослим. Мовляв, ігри з основної серії схожі на ресторан з необмеженою кількістю їжі, де різноманітність просто зашкалює. «Але з віком починаєш цінувати збалансовані страви в адекватних порціях. Спін-офф саме такі»,— пояснив Йокояма.
«Але з віком починаєш цінувати збалансовані страви в адекватних порціях. Спін-офф саме такі»,
Протагоністом Pirate Yakuza in Hawaii стане Горо Мадзіма. У серії миготливо згадується його минуле, але істинна особистість персонажа, як і раніше, залишається загадкою. Він приховує свої почуття і змушений підтримувати образ, який сформувався в інших. Однак у відгалуженні йому відбило пам'ять, тому геймери зможуть дізнатися справжнього Горо. Найкраще це буде помітно у взаємодії якудза з хлопчиком на ім'я Ной.
Протагоністом Pirate Yakuza in Hawaii стане Горо Мадзіма. У серії миготливо згадується його минуле, але істинна особистість персонажа, як і раніше, залишається загадкою. Він приховує свої почуття і змушений підтримувати образ, який сформувався в інших. Однак у відгалуженні йому відбило пам'ять, тому геймери зможуть дізнатися справжнього Горо. Найкраще це буде помітно у взаємодії якудза з хлопчиком на ім'я Ной.
Pirate Yakuza in Hawaii стане першою грою в серії, де геймери зможуть керувати стрибками персонажа. Як пояснив Йокояма, впровадження стрибків серйозно змінює геймплей — зазвичай, поки герой у повітрі, він може бути якийсь час невразливий, що тягне за собою проблеми. «Однак команда все додала стрибки в тайтл, оскільки Мадзіма добре виглядає в процесі», — розповів керівник і підкреслив, що це все не звичайні стрибки, а вбудовані в комбо.
Pirate Yakuza in Hawaii стане першою грою в серії, де геймери зможуть керувати стрибками персонажа. Як пояснив Йокояма, впровадження стрибків серйозно змінює геймплей — зазвичай, поки герой у повітрі, він може бути якийсь час невразливий, що тягне за собою проблеми. «Однак команда все додала стрибки в тайтл, оскільки Мадзіма добре виглядає в процесі», — розповів керівник і підкреслив, що це все не звичайні стрибки, а вбудовані в комбо.
«Однак команда все додала стрибки в тайтл, оскільки Мадзіма добре виглядає в процесі»,
Мадзіме прописали два бойові стилі — «Скажений пес» і «Морський пес». На ранніх стадіях розробки перший вийшов нудним, тому його довелося переробляти. Йокояма підкреслив, що дуже важко збалансувати стилі так, щоб вони приносили однакову кількість веселощів. Варіант «Морського пса» все виявився трохи кумеднішим, так що в результаті всі зупиняються саме на ньому. «Більше того, у цього стилю є кілька смішних костюмів», - розповів бос RGG.
Мадзіме прописали два бойові стилі — «Скажений пес» і «Морський пес». На ранніх стадіях розробки перший вийшов нудним, тому його довелося переробляти. Йокояма підкреслив, що дуже важко збалансувати стилі так, щоб вони приносили однакову кількість веселощів. Варіант «Морського пса» все виявився трохи кумеднішим, так що в результаті всі зупиняються саме на ньому. «Більше того, у цього стилю є кілька смішних костюмів», - розповів бос RGG.
«Більше того, у цього стилю є кілька смішних костюмів»,
Like a Dragon: Pirate Yakuza in Hawaii припливе 28 лютого на ПК (Steam, Microsoft Store), PlayStation і Xbox. Російські субтитри в наявності.