© 2024 iGamer - Новини ігор та гаджетів
User Logo 6755c8ac2e60e
iGamer
2 місяці тому

Singularity починалася як екшен від третьої особи, а шутером стала через BioShock

Колись Raven Software славилася своїми оригінальними шутерами від першої особи. На жаль, з 2010 року студія, що подарувала світу Heretic, Hexen, Solder of Fortune, Star Wars Jedi Knight II: Jedi Outcast і безліч інших жанрових хітів, застрягла на рудниках Call of Du. Останнім її самостійним релізом стала Singularity і, як з'ясувалося, спочатку вона замишлялася зовсім іншою.

Коли я був першим перевіреним на Singularity, це була 3-я людина, вона є деякими dev tests I made. pic.twitter.com/ZeMIvWsCeP— Jason Mojica (@generalvivi) September 18, 2024

When I first started on Singularity, it was 3rd person, here are some dev tests I made. pic.twitter.com/ZeMIvWsCeP

Коли я починав [працювати] Singularity, вона була від третьої особи, ось кілька тестів, що я зробив.

Джейсон Мойіка (Jason Mojica), колишній співробітник Raven, поділився в X/Twitter скріншотами ранньої версії неймовірно журавлинного FPS для подорожі в часі. За його словами, спочатку проект затівався як екшен від третьої особи, проте реліз BioShock змусив команду поглянути на свою задумку з нового ракурсу.

Останнім часом Мойка часто публікує виробничі матеріали своїх старих ігор. Наприклад, від нічого робити він поділився кадром одного з білдів Wolfenstein.

Нагадаємо, що прем'єра Singularity на PC, PlayStation 3 і Xbox 360 відбулася влітку 2010 року. Шутер пройшов через виробниче пекло, його концепція то і справа змінювалася, а багато сюжетних елементів або вирізали або помітно скоротили. Як наслідок, критики зустріли злегка нескладний FPS прохолодно, і геймери його прийняли з ленцею. З часом, щоправда, деякі поціновувачі жанру переглянули своє ставлення до багатостраждального релізу, через що сьогодні його можна назвати культовим.

З чуток, саме через слабкі продажі науково-фантастичного бойовика Raven Software перевели на розробку спочатку DLC і мультиплеєра, а потім сюжетних кампаній різних Call of Duty. Зокрема, саме вона зробила Call of Duty: Modern Warfare Remastered і одиночний сегмент Call of Duty: Black Ops Cold War. Зараз колектив наводить фінальні штрихи на Call of Duty: Black Ops 6, яка продовжує історію Black Ops Cold War.

Коментарі Singularity починалася як екшен від третьої особи, а шутером стала через BioShock

Тільки зареєстровані користувачі можуть залишати коментарі

Останні новини

Logo https://igamer.club
© 2024 iGamer - Новини ігор та гаджетів
Підписатися
Відповісти на коментар
Тільки зареєстровані користувачі можуть залишати коментарі