© 2024 iGamer - Новини ігор та гаджетів
User Logo 670545750002c
iGamer
4 дні тому

Дизайн-директор Starfield: «Це наша найкраща гра у багатьох відношеннях»

Сайт GamesRadar поговорив з Дизайн-директором Starfield Емілем Пальяруло (Emil Pagliarulo) з нагоди виходу доповнення Shattered Space. Старт у базової гри видався вибоїстим, але спеціаліст впевнений, що вона рухається по правильній траєкторії.

Пальяруло знову заявив, що пишається Starfield, і назвав її найскладнішим проектом Bethesda за багатьма параметрами.

Ми доклали багато зусиль, щоб створити щось по-справжньому нове. Щоб впхнути на Xbox найбільшу і насичену космічну RPG, яку тільки можна собі уявити. І те, що нам вдалося це провернути, робить Starfield чимось на зразок технічного дива. Це наша найкраща гра у багатьох відносинах. Але для нас найголовніше, що Starfield має індивідуальність і тепер стоїть поряд з Fallout і Elder Scrolls.Еміль Пальяруло

Еміль Пальяруло

Дизайн-директор підкреслив, що Starfield справді може бути грою не для всіх, але тим не менш у проекту сформувалася власна фанбаза. І вона продовжує рости. «Раніше Bethesda асоціювалася з Elder Scrolls. Пізніше додалася Fallout, а тепер студія пов'язана відразу з Elder Scrolls, Fallout і Starfield — це велика трійця Bethesda», — сказав Пальяруло.

«Раніше Bethesda асоціювалася з Elder Scrolls. Пізніше додалася Fallout, а тепер студія пов'язана відразу з Elder Scrolls, Fallout і Starfield — це велика трійця Bethesda»,

Starfield відрізняється від будь-якої гри Bethesda за останні 20 років, впевнений Пальяруло. У ній розробники відійшли від формули, що склалася, в якій геймерів закидають на величезну ділянку суші і вони вільно досліджують оточення з великим числом створеного вручну контенту. «У Starfield ж у вас теж є гігантські ділянки і безліч створеного людьми контенту ... Але вони відокремлені один від одного. Багато хто втратив це», — вважає дизайн-директор. Тому таким гравцям має сподобатися розширення Shattered Space. Наприклад, місто Дазра наповнене ексклюзивним контентом, і для багатьох відчувається цікавішим, тим більшість поселень у Starfield.

«В Starfield ж у вас теж є гігантські ділянки і безліч створеного людьми контенту ... Але вони відокремлені один від одного. Багато хто втратив це»,

За майбутнє гри Пальяруло не переживає, оскільки у розробників повно ідей. Більше того, команда намагається прислухатися до думки спільноти, і це дає свої плоди. Транспортні засоби, розширені налаштування рівня складності і так далі — нічого цього не було в початковому плані. Багато правки та добавки з'явилися саме на основі відгуків користувачів.

Я впевнений у майбутньому Starfield і в захваті від усього того, над чим ми працюємо. А яких висот досягла наша спільнота моддерів! Це просто неймовірно! Думаю, ми вже підходимо до моменту, коли Starfield перейде зі статусу гри до статусу майданчика для науково-фантастичного і космічного контенту. Я, звичайно, очікував, що мододіли щось викладатимуть, але не в такому масштабі. І це круто. Надихаюче. Це саме те, на що я сподівався. Еміль Пальяруло

Еміль Пальяруло

Тим часом аудиторія не розділяє оптимізм дизайн-директора. На Metacritic у Shattered Space всього 54 бали (на основі 7 відгуків), а користувальницький рейтинг у Steam і того менше – всього 38% позитивних відгуків. Геймери скаржаться на нудну історію, малу тривалість, мізерний контент та інше. «Не купуйте. Це сюжетний набір, а не доповнення. Немає нових особливостей і розширення всесвіту, а цінник завищений. Варуун реалізовані погано»,— так користувач із Obereon коротко охарактеризував Shattered Space.

«Не купуйте. Це сюжетний набір, а не доповнення. Немає нових особливостей і розширення всесвіту, а цінник завищений. Варуун реалізовано погано»,

Коментарі Дизайн-директор Starfield: «Це наша найкраща гра у багатьох відношеннях»

Тільки зареєстровані користувачі можуть залишати коментарі

Останні новини

Logo https://igamer.club
© 2024 iGamer - Новини ігор та гаджетів
Підписатися
Відповісти на коментар
Тільки зареєстровані користувачі можуть залишати коментарі