Тиждень тому Bloober Team анонсувала науково-фантастичний жах Cronos: The New Dawn. В інтерв'ю IGN гейм-директор Войцех Пейко (Wojciech Piejko) розповів, що студія обрала сай-фай, щоб уникнути зайвих паралелей із ремейком Silent Hill 2.
За словами розробника, на етапі, коли команда формувала вигляд The New Dawn, їй уже довірили перевидання SH2. Автори прагнули дистанціюватися від історії про простого хлопця, який шукає кохану в місті-примарі.
Звичайно, ми знали, що також робимо нову Silent Hill, і не хотіли перетинатися з неї, скажімо так, більш приземленим сюжетом. Ми сказали: «Добре, ми робитимемо ось це, так що нам потрібно піти в іншому напрямку, створити інший світ, щоб не повторюватися». І так, так ми і придумали Cronos.
Пейко додав, що Bloober мріяла повернутися до наукової фантастики з 2017 року, коли студія випустила кіберпанковий детектив Observer.
Нагадаємо, дія The New Dawn відбувається у Польщі 1980-х років та в пустошах майбутнього. Головний герой, агент загадкового Союзу, вирушає в минуле, щоб зібрати сутності важливих людей. Протагоніст зустріне монстрів, і цей хорор — не про біганину і хованки: боротися тут можна і потрібно.
Cronos: The New Dawn стартує в 2025 році на ПК (Steam), PlayStation 5 і Xbox Series. Російські субтитри додаються.