Реліз пригодницького жаху Slitterhead вже не за горами, тому преса поспішає поділитися рецензіями. Судячи з них, творіння Кейітіро Тоями (Keiichiro Toyama), виявилося виробом не для всіх. Хтось назвав гру дивним проектом епохи PlayStation 3, але інші запевняють, що тайтл все ж може сподобатися.
На момент написання замітки у Slitterhead неважливі оцінки - 60 балів на Metacritic і 67 балів на OpenCritic (рекомендують всього 37% критиків). Проект хвалять за арт-дизайн, цікавий сеттинг та саундтрек від Акіри Ямаокі (Akira Yamaoka). Проте всі інші аспекти отримали суперечливі, або негативні відгуки.
Наприклад, у GamesRadar+ бойову систему назвали «інноваційною, швидкою і плавною», в той час як у VGC битви назвали нудними, а журналіст Push Square вважав цей аспект недопрацьованим. Представники ЗМІ поскаржилися на незручне управління, надмірне використання сегментів з погонями, загальну репетативність, нудну структуру місій, жахливі моделі NPC та нелогічну кінцівку.
Нижче зібрали висновки з кількох рецензій з різними оцінками.
Slitterhead, в якій об'єднали науково-фантастичний боді-хорор і захоплюючий детективний сюжет, — це історія про боротьбу людства і жахів у місті, де і тих і інших вистачає з лишком. Дебютний проект Bokeh робить сміливі кроки в бік маніпуляції, виклику і розвитку того, як ми граємо в жахливості. І хоча деякі з цих ризикованих ідей не виправдовують себе так добре, як інші, неможливо ігнорувати чисті творчі амбіції Slitterhead. , складні бої Slitterhead роблять її силою, з якою потрібно рахуватися. Жасмин Гулд-Вілсон
Жасмін Гулд-Вілсон (Jasmine Gould-Wilson)
Іноді безгомонна, але безстрашно інноваційна, Slitterhead — це та гра, в яку вам обов'язково потрібно зіграти, якщо ви шукаєте незвичайний погляд на жанр сурвайвал-хорорів. Вона виступає як духовна спадкоємиця таких улюблених фанатами ігор, як Siren, Gravity Rush і Soul Sacrifice. Проект розповідає тривожну історію про духу, який скаче від тіла до тіла і використовує людей як корму, щоб зупинити ворога, назва якого красується в заголовку. Це блискучий, хоча місцями і дебют від Bokeh Game Studios. Повторення і загальний брак полірування роблять її гірше, але вам доведеться постаратися, щоб знайти більш винахідливий тайтл цього року. Семмі Баркер (Sammy Barker)
Семмі Баркер (Sammy Barker)
У Slitterhead є цікаві рішення на кшталт дослідження світу за допомогою обміну тіл і унікальної бойової системи на основі крові, але проект ніколи не використовує їх повною мірою через невелику кількість повторюваних рівнів і зустрічей з ворогами, які практично не відрізняються один від одного. Сюжет тут подається до болю примітивно, а циклічна структура насправді служить лише слабкою спробою приховати той факт, що ідей для сюжетних місій у неї набралося на одну годину, але повторюються вони протягом всього тринадцятигодинного проходження. Подібно закривавленому лезу, що затупився після безлічі битв, Slitterhead стає занадто нудною і в кінці кінців перестає виконувати свою функцію. Тристан Огілві
Трістан Огілві (Tristan Ogilvie)
Slitterhead не дуже хороша, але все одно досить цікава. Під час ремейків, сіквелів і ставок на безпрограшні варіанти приємно бачити щось з по-справжньому унікальним баченням. Проте ми залишилися розчаровані, що це саме бачення перекреслено звичайною бойовою системою і фокусом на потворних персонажах. Тим не менше ми раді, що вона існує, і приймемо інші подібні спроби. Є всі шанси, що Slitterhead набуде культового статусу, але насправді це не хороша гра. <…> Безкомпромісно дивна і винахідлива, але е геймплей все ж нижче середнього.Джордан Міддлер (Jordan Middler)
Джордан Міддлер (Jordan Middler)
Slitterhead вийде 8 листопада на ПК (Steam, Epic Games Store), PlayStation 4/5 і Xbox Series. Перекладу на українську немає.