Konami заготовила дві розкладки для контролю персонажа в Metal Gear Solid Delta: Snake Eater — класичну і нову. Разом з управлінням змінюється і режим відображення, через що команді довелося ламати голову над рівнем складності рімейку.
Про це в бесіді з Famitsu розповів креативний продюсер Юдзі Корекадо (Yuji Korekado). Спочатку розробники хотіли дозволити гравцям будь-якої миті перемикатися між двома режимами відображення. Однак пізніше вони усвідомили, що новий вид дає надто багато переваг.
Сучасний варіант пропонує більш широке поле зору і дозволяє вести вогонь під час руху, тому складність оригіналу виявилася для нього занадто низькою. «Якщо ми підтягували рівень складності, щоб збалансувати нову розкладку управління, то на класичному проходження ставало дуже важким. Тому ми режими і поділили»,— пояснив Корекадо. Класична розкладка наближена до рівня складності оригінальної Snake Eater, а для сучасної складності довелося проектувати з нуля.
«Якщо ми підтягували рівень складності, щоб збалансувати нову розкладку управління, то на класичному проходження ставало дуже важким. Тому ми режими і поділили»,
Сучасний режим наближає управління в Metal Gear Solid Delta до його з Metal Gear Solid V: The Phantom Pain. Тим часом в оригіналі для стрілянини необхідно зупинятися, а сама перспектива зафіксована.
Metal Gear Solid Delta: Snake Eater відвідає ПК (Steam), PlayStation 5 і Xbox Series. Якщо вірити опису в магазині Valve, ремейк отримає російські субтитри. Дати виходу ще немає - її повинні озвучити до кінця року.