Коли в Firaxis беруться за розробку нової частини Sid Meier's Civilization, девелопери намагаються дотримуватися золотого правила — нововведення займають лише 30 % від всіх ідей. Воно торкнулося і Civilization VII, для якої, наприклад, заготовили змінену систему епох.
У сьомій частині число епох скоротили до трьох: античність, період відкриттів і сучасність. З настанням нового проміжку гравцю необхідно вибрати одну із запропонованих цивілізацій. Тепер історія складається з окремих шарів, а не загальної лінії.
За словами творчого керівника франшизи Еда Біча (Ed Beach), часом девелопери сумнівалися, що новий підхід спрацює. Однак Біч впевнений, спробувати варто хоча б заради того, щоб вирішити фундаментальну проблему «циви» — люди рідко доводять проходження до кінця.
Нова система епох допоможе вам дійти до кінця гри без відчуття перевантаженості, оскільки за кожен хід не доведеться приймати занадто багато рішень.
Багато хто більше любить початкові епохи, оскільки в них більше дослідження та можливостей прийняти цікаві рішення, а також менше бюрократії та турбот з управління. У Civilization VII з цим вирішили впоратися шляхом спрощення.
Перші 20–30 ходів кожної нової доби відчуваються як період перезапуску. Все тому, що епохи закінчуються кризовою подією, з якою необхідно впоратися. Однак Біч обіцяє, що зміна часів не обкрадатиме геймерів занадто сильно, наприклад, скоротивши кількість солдатів. «[На початку епохи] напруга в світі знижується і ви знову повинні відбудовуватися», — пояснив творчий директор.
«[На початку епохи] напруга в світі знижується і ви знову повинні відбудовуватися»,
Отримані звіти від QA-відділу демонструють, що завдяки описаним вище правкам користувачі все частіше доходять до кінця кампанії в Civilization VII. До слова, для «сімки» проводять набагато більше плей-тестів, ніж для попередніх частин серії. Головна мета Firaxis - зберегти те, що спільнота по-справжньому любить, а також спростити деякі елементи, не засмутивши при цьому аудиторію.
У матеріалі журналу Edge є й інші цікаві відомості. Нижче зібрали найцікавіші з них:
У сьомій частині підкоригували систему дипломатії. Екран з переговорами, який був присутній у грі з Civilization III, нарешті прибрали. Варварів замінили на «незалежні сили». Можна заснувати не тільки місто, але і поселення поменше. На думку Еда Біча, нововведення здається невеликим, але воно відкриває безліч можливостей.
У сьомій частині підкоригували систему дипломатії. Екран з переговорами, який був присутній у грі з Civilization III, нарешті прибрали.
Варварів замінили на «незалежні сили».
Можна заснувати не тільки місто, але й поселення поменше.
Дозволять сплавлятися по річках. На думку Еда Біча, нововведення здається невеликим, але воно відкриває безліч можливостей.
Sid Meier's Civilization VII заявиться на ПК (Steam, Epic Games Store), PlayStation, Xbox і Nintendo Switch в наступному році - 11 лютого. Заявлена повна локалізація на російську мову та крос-платформний мультиплеєр.