На ПК\n(Steam), PlayStation 4/5, Xbox Series іSwitch вийшов яскравий платформерNeva. Журналісти поділилися відгуками про гру, а ми за традицією вибрали для вас кілька промовистих цитат.
Neva — дітище іспанської студії Nomada, відповідальної за фарбову пригоду Gris. Новинка розповідає про дівчину, яка вирушає в небезпечну подорож разом з допитливим вовченятком. Як і у випадку з Gris, розробники приділили пильну увагу картинці, музиці і сюжету.
Рейтинг гри на OpenCritic — 87/100 (39 оглядів). Журналісти в один голос запевняють, що Neva — гра неземної краси, яка бере за свою душу історією. А ось думки про геймплей розділилися — одні рецензенти пишуть, що платформінг, загадки і бої вміло доповнюють розповідь, не заважаючи йому, тоді як інші визнали ігровий процес надто простим і нудним.
Релізний трейлер.
Neva — нагадуюча робота Ghibli пригода про муки, тріумф і дружбу, яка напевно зачепить струни вашої душі. Завдяки чудовій графіці, чуйному платформінгу і битвам, які з нескінченним коханням обрамляють кожну вашу дію, Neva стала однією з кращих ігор року і поки що моїм улюбленим інді-проектом 2024-го. Я ніколи не відчував такої сильної прихильності до компанії-тварини — це заслуга Nomada Studio, яка ретельно вибудувала зв'язок між вовчицею і дівчинкою, а значить, і гравцем; ні один напарник не викликав у мене бажання зробити те, на що я зважувався заради вовчиці. Моя єдина претензія до Neva полягає в тому, що я не зможу знову пройти її в перший раз; однак спогад про неї не залишить мене ніколи.
Neva прекрасна і емоційно глибока, що робить її однією з найвитонченіших і зворушливих ігор року. Я був захоплений розвитком відносин між Альбою і її милим другом-вовченятком, що пройшли шлях від недовірливих супутників до надійних соратників. Графіка просто зачаровує приголомшливою акварельною естетикою та чудовими дрібницями в анімаціях. Крім того, бойова система цікава і досить різноманітна — гра поступово вводить нові здібності. Neva - досить коротка історія, але вона справляє сильне враження, яке залишиться з вами надовго.
Не кожна гра повинна бути інноваційною, але враховуючи, що Neva присвячена саме розвитку, я чекав, що гра набере оберти, аж до раптового фіналу. Немов моє щеня на початку подорожі, Nomada Studio ніби ще росте як розробник. І в Gris, і в цій грі я бачу талант команди створювати красиві, душевні історії, однак їй тільки належить розправити крила і знайти себе в плані інтерактивності. Але якщо Neva і навчила мене чомусь, так це тому, що зростання не буває миттєвим. Це тривалий природний процес. Невпевнене виття на краю прірви може завершитися сміливим стрибком; потрібно лише небагато часу та підтримки.