Цього тижня стало відомо, що Nintendo та Pokémon Company звернулися до суду зі скаргою на Pocketpair через гру Palworld. Компанії вважають, що гра, що стала хітом на початку 2024 року, порушила зареєстровані патенти. Однак, в анонсі судового розгляду не було зазначено, які патенти Nintendo і Pokémon Company вважають порушеними.
Кієсі Куріхара, який є японським консультантом з інтелектуальної власності, дав коментар виданню Yahoo Japan, де проаналізував можливий предмет патентної суперечки.
За його словами, у грудні 2021 року компанія Nintendo отримала патент на 4 механіки, пов'язані з іграми серії Pokémon, у тому числі на механіку лову істот. На початку цього року, після релізу Palworld, вони виділили з батьківського патенту окремо, який стосується саме лову істот, і отримали схвалення на цю інтелектуальну власність у серпні 2024 року. Саме він, на думку Куріхара, є предметом суперечки, і це пояснює, чому Nintendo звернулися до суду лише зараз.
У патенті № 7545191 описується механіка лову істот з франшизи Pokémon, яка схожа на те, як відбувається лов істот у Palworld. Патент Nintendo видано наступне:
Націлювання предмета захоплення (Poké Ball) на істоту, розміщену в зоні видимості (Pokémon). Випуск предмета захоплення у напрямі, що визначається гравцем. Оцінка того, було захоплення успішним чи ні при контакті предмета захоплення з Pokémon, і зміна статусу Pokémon на «належить гравцю» при успішному захопленні.
Патент також охоплює механіку відображення ймовірності захоплення для гравця.
Нагадаємо, раніше студія Pocketpair заявила, що відстоюватиме права в суді, як для себе, так і для інших інді-розробників, яких стримують великі компанії своїми патентами.