Розробники S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl поділилися деталями про рівні складності у грі в рамках інтерв'ю для видання Windows Central. За їх словами, гравці зможуть вибрати між трьома доступними за умовчанням рівнями, але при цьому гра замислювалася хардкорною, тому «нормальна» складність є «справді складною»:
У день релізу ми надамо 3 рівні складності. Але вже на «нормальному» рівні складності гра налаштована таким чином, щоб бути справді складною. Зверху передбачений ще складніший режим, який не тільки робить складнішим ігровий процес, але й прибирає елементи HUD та UI. Найнижчий рівень складності більше схожий на сюжетний режим. Ми знаємо, що багато гравців не «хардкорні», і їм подобається проект через атмосферу Чорнобильської зони відчуження.
Також творці S.T.A.L.K.E.R. 2 уточнили, що відключити HUD можна буде на будь-якій складності, тим самим збільшивши рівень занурення:
При грі без HUD ви починаєте почуватися безпосередньо у грі. Якщо ви почали перестрілку без HUD і не перевірили попередньо свої боєприпаси, то можете потім виявити, що в магазині залишилося всього три патрони, і такий досвід може бути дуже класним. Гравці, які захочуть, зможуть вимкнути HUD навіть на найнижчому рівні складності.
Раніше з'явилися прев'ю на S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl, а також розробники розповіли про стан версій гри для Xbox Series X та Xbox Series S.
Нагадаємо, реліз S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl призначено на 20 листопада для Xbox Series X | S та PC.