Студія 343 Industries на початку цього тижня повідомила, що відмовляється від власного двигуна Slipspace Engine на користь Unreal Engine 5 при виробництві нових частин серії Halo. А саму компанію перейменували в Halo Studios, тим самим відкривши для неї новий розділ.
Технічні фахівці з Digital Foundry опублікували відео де розглянули зміни, що відбуваються з франшизою Halo. Вони обговорили перехід серії на Unreal Engine 5, нижче основні висновки з їхнього ролика:
В Digital Foundry уверены, что отказ от Slipspace Engine в пользу Unreal Engine 5 позитивно скажется на будущем серии.Первые скриншоты тестового проекта, который показали Halo Studios, демонстрируют гораздо более реалистичную графику. Технические специалисты отмечают, что «в отличие от Halo Infinite, игра не выглядит искусственно созданной».На скриншотах можно заметить реалистичное освещение и тени. Но Digital Foundry также выявили наличие проблем с разрешением карт теней вблизи.Графически и в плане технологий Slipspace Engine существенно проигрывает Unreal Engine 5. Также студии приходилось тратить огромные ресурсы на поддержку и развитие движка. Тогда как работой с Unreal Engine 5 занимается большое количество команд, плюс внутри самой Microsoft имеется множество студий, которые создают свои игры на движке Epic Games.В Digital Foundry уверены, что Lumen улучшит непрямое освещение, что важно для серии Halo. А Nanite и Mega Light повысят производительность и качество визуальных эффектов. Новые технологии позволят создавать более реалистичные и детализированные миры.У Halo Studios будет меньше времени занимать теперь разработка технологий, и они смогут больше времени посвятить созданию контента.При необходимости, Halo на Unreal Engine будет проще сделать мультиплатформенными, то есть перенести на Playstation.
У Digital Foundry впевнені, що відмова від Slipspace Engine на користь Unreal Engine 5 позитивно позначиться на майбутньому серії.
Перші скріншоти тестового проекту, який показали Halo Studios, демонструють набагато реалістичнішу графіку. Технічні фахівці зазначають, що "на відміну від Halo Infinite, гра не виглядає штучно створеною".
На скріншотах можна побачити реалістичне освітлення та тіні. Але Digital Foundry також виявили наявність проблем із вирішенням карт тіней поблизу.
Графічно і в плані технологій Slipspace Engine значно програє Unreal Engine 5. Також студії доводилося витрачати великі ресурси на підтримку та розвиток двигуна. Тоді як роботою з Unreal Engine 5 займається велика кількість команд, плюс усередині самої Microsoft є безліч студій, які створюють свої ігри на движку Epic Games.
Digital Foundry впевнені, що Lumen покращить непряме освітлення, що важливо для серії Halo. А Nanite та Mega Light підвищать продуктивність та якість візуальних ефектів. Нові технології дозволять створювати більш реалістичні та деталізовані світи.
У Halo Studios менше часу займатиме тепер розробка технологій, і вони зможуть більше часу присвятити створенню контенту.
За потреби, Halo на Unreal Engine буде простіше зробити мультиплатформними, тобто перенести на Playstation.
Нагадаємо, у Halo Studios заявили, що зараз працюють над кількома іграми серії Halo одночасно, але жодна з них не анонсована.