© 2024 iGamer - Новини ігор та гаджетів
User Logo 6753b0100f62e
iGamer
3 тижні тому

Empire of the Ants на Unreal Engine 5 із фотореалістичною графікою порівняли на Xbox Series X | S та Playstation 5 | 5 Pro

Раніше цього тижня відбувся реліз гри Empire of the Ants, яка зуміла вразити з погляду графіки гравців та критиків. Проект виконаний на Unreal Engine 5, він є стратегією про мурах у фотореалістичному графічному виконанні. З'явилося порівняння, яке демонструє, як виглядає гра на Xbox Series X | S та Playstation 5 | 5 Pro.

Основні деталі порівняння Empire of the Ants на консолях:

На Xbox Series X і Playstation 5 гра працює в динамічному 4K (вихідна роздільна здатність від 1440p до 1800p) при 30 FPS. працює в динамічному 4K (вихідна роздільна здатність від 1440p до 1800p) при 60 FPS. Playstation 5 Pro є єдиною консольною платформою, яка пропонує 60 FPS. При цьому рівень графіки на цій приставці не відрізняється від версій для Xbox Series X і Playstation 5. консолей. Більш слабкі тіні, менша дальність промальовування, гірший рівень. деталізації та інше. Проте гра навіть на Xbox Series S виглядає вражаюче з точки зору графіки. Lumen використовується для освітлення на всіх платформах, але трасування променів не підтримується. Застосування технології Megascans від Unreal Engine дозволило створити дійсно вражаючу графіку на базі фотограмметрії. Максимальні налаштування на PC дають кращу деталізацію та дальність промальовування, ніж будь-яка консоль.

На Xbox Series X і Playstation 5 гра працює в динамічному 4K (початкова роздільна здатність від 1440p до 1800p) при 30 FPS.

На Xbox Series S гра працює в динамічному 1080p (початкова роздільна здатність від 972p до 1080p) при 30 FPS.

На Playstation 5 Pro гра працює в динамічному 4K (вихідна роздільна здатність від 1440p до 1800p) при 60 FPS.

Playstation 5 Pro є єдиною консольною платформою, яка пропонує 60 FPS. При цьому рівень графіки на цій приставці не відрізняється від версій Xbox Series X і Playstation 5.

На Xbox Series S помітні суттєві графічні відмінності від старших консолей. Більш слабкі тіні, менша дальність промальовування, гірший рівень деталізації та інше. Тим не менш, гра навіть на Xbox Series S виглядає вражаюче з погляду графіки.

Lumen використовується для освітлення на всіх платформах, але трасування променів не підтримується.

Застосування технології Megascans від Unreal Engine дозволило створити справді вражаючу графіку на базі фотограмметрії.

Максимальні налаштування на PC дають кращу деталізацію та дальність промальовування, ніж будь-яка консоль.

Декілька скріншотів порівняння графіки Empire of the Ants на різних платформах:

Коментарі Empire of the Ants на Unreal Engine 5 із фотореалістичною графікою порівняли на Xbox Series X | S та Playstation 5 | 5 Pro

Тільки зареєстровані користувачі можуть залишати коментарі

Останні новини

Logo https://igamer.club
© 2024 iGamer - Новини ігор та гаджетів
Підписатися
Відповісти на коментар
Тільки зареєстровані користувачі можуть залишати коментарі