© 2024 iGamer - Новини ігор та гаджетів
User Logo 6755f63e24932
iGamer
1 місяць тому

Saber розповіли про 5 ігор, які стали джерелами натхнення для A Quiet Place: The Road Ahead

Гра Alien: Isolation відсвяткувала цього року 10-річчя, і SEGA одночасно оголосила, що проект отримає сіквел. Але любителів напружених хорорів може порадувати гра A Quiet Place: The Road Ahead від Saber. Розробники розповіли, що саме Alien: Isolation найбільше надихалися під час створення свого проекту.

В рамках інтерв'ю виданню GamingBolt творці A Quiet Place: The Road Ahead розповіли про джерела натхнення:

Alien: Isolation. Цією грою розробники надихалися найбільше, оскільки прагнули у своєму проекті теж передати напружену атмосферу, коли гравцеві здається у кожний момент, що за ним жене ворог, якого не можна здолати безпосередньо. Страх через постійну невидиму загрозу прагнули відтворити Saber у A Quiet Place: The Road Ahead, використовуючи унікальні звукові механіки. The Last of Us. Ця гра була орієнтиром у плані того, як створити у гравців напругу від управління обмеженими ресурсами та моментами взаємодії з навколишнім середовищем. Amnesia. Вплинула на мислення розробників із Saber у тому, як створювати атмосферу страху, але не демонструючи в кожний момент часу жахливих ворогів. Саме ця серія грає у гравців на почутті вразливості та ізоляції. Splinter Cell: Chaos Theory. У проекті Ubisoft автори гри за "Тихим місцем" взяли «глибину стелс-механік». Thief. Цю гру активно вивчали з погляду важливості оточення та звуку у визначенні виживання.

Alien: Isolation. Цією грою розробники надихалися найбільше, оскільки прагнули у своєму проекті теж передати напружену атмосферу, коли гравцеві здається у кожний момент, що за ним жене ворог, якого не можна здолати безпосередньо. Страх через постійну невидиму загрозу прагнули відтворити Saber у A Quiet Place: The Road Ahead, використовуючи унікальні звукові механіки.

The Last of Us. Ця гра була орієнтиром у плані того, як створити у гравців напругу від управління обмеженими ресурсами та моментами взаємодії з навколишнім середовищем.

Amnesia. Вплинула на мислення розробників із Saber у тому, як створювати атмосферу страху, але не демонструючи в кожний момент часу жахливих ворогів. Саме ця серія грає у гравців на почутті вразливості та ізоляції.

Сplinter Cell: Chaos Theory. У проекті Ubisoft автори гри з "Тихого місця" взяли «глибину стелс-механік».

Thief. Цю гру активно вивчали з погляду важливості оточення та звуку у визначенні виживання.

Нагадаємо, гра A Quiet Place: The Road Ahead виходить вже 17 жовтня на Xbox Series X | S, Playstation 5 та PC за ціною $29,99.

Коментарі Saber розповіли про 5 ігор, які стали джерелами натхнення для A Quiet Place: The Road Ahead

Тільки зареєстровані користувачі можуть залишати коментарі

Останні новини

Logo https://igamer.club
© 2024 iGamer - Новини ігор та гаджетів
Підписатися
Відповісти на коментар
Тільки зареєстровані користувачі можуть залишати коментарі