Майор Нельсон, він же Ларрі Гриб, є відомим фахівцем в ігровій індустрії, який пропрацював у Xbox близько 20 років. Він залишив компанію Microsoft у 2023 році, а нещодавно став співробітником Unity.
У соціальних мережах ігровий інсайдер Том Хендерсон вирішив обговорити ситуацію з іграми. Він поцікавився в аудиторії, які ігри вони хотіли б бачити у майбутньому, і чи вважають вони, що видавці продовжать активно використовувати “сервісну” модель розповсюдження проектів. Йому відповів і Майор Нельсон.
Том Хендерсон: «З огляду на те, що витрати на розробку продовжують зростати, а ігри AAA-класу тепер коштують сотні мільйонів доларів, як ви думаєте, чи видавці продовжуватимуть подвоювати ставку на сервісні проекти? Чи ви вважаєте, що ми можемо побачити зміну цієї тенденції найближчими роками? Особисто мені хотілося б побачити простіші і короткі ігри (приблизно на 15-20 годин) у ціновому діапазоні 30-40 доларів.»
Майор Нельсон: «Більш різноманітні враження за нижчою ціною. Так, будь ласка. Плюс, щоб усі не вимагали сезонного абонементу.
Варто сказати, що більшість гравців у коментарях до посту Тома Хендерсона підтримали ідею випуску більш дешевих та коротких ігор.