У 2022 відбувся реліз гри Pentiment від Obsidian. Розробкою цього проекту керував відомий геймдизайнер Джош Сойєр, котрий днями дав інтерв'ю.
Спочатку гра Pentiment вийшла тільки на Xbox і PC, але в 2024 році вона дісталася до приставок Playstation, ставши однією з перших у програмі Microsoft з випуску своїх проектів на консолях Sony. Відразу після релізу гравці звернули увагу, що на Playstation 5 гравцям пропонується 120 FPS, тоді як на Xbox Series X такого режиму немає. Це призвело до масових обговорень та суперечок, а через кілька днів Pentiment для Xbox отримав апдейт, зрівнявши версію для Series X з версією для Playstation 5.
У рамках нового інтерв'ю Джош Сойєр згадав цей епізод і відповів на питання, яким чином так вийшло, що на Playstation 5 гра отримала 120 FPS, якого не було на Xbox:
Я не пам'ятаю всіх подробиць, але це дуже схоже на помилку. Ми не збиралися обмежувати гру на Xbox або щось таке. Там був звичайний робочий процес, і це кумедно, що люди надавали такого великого значення події. Це 2D-гра, в якій персонажі анімуються зі швидкістю 15 кадрів за секунду. Так що я не думаю, що це, знаєте, робить режим 120 FPS таким важливим, але це призвело до дивної війни консолей. Потім ми виправили це, і обидві платформи працюють зі швидкістю 120 кадрів за секунду. Все гаразд. Це була просто помилка, вона була виправлена дуже швидко.
Пограти в Pentiment можна за підпискою Game Pass. Гра має 86 балів на Opencritic та «Вкрай позитивні» відгуки в Steam.