© 2024 iGamer - Новини ігор та гаджетів
User Logo 6756a3ea2c606
iGamer
1 місяць тому

Metal Gear Solid Delta: Snake Eater має відчуватися «як гра 20-річної давності»

При створенні ремейків є різні підходи розробників. Деякі залишають від базового проекту лише сценарій і повністю змінюють гру з погляду геймплею, інші, навпаки, прагнуть максимально відтворити автентичний ігровий досвід, зусилля максимум зусиль на поліпшенні якості графіки.

Керівник франшизи Metal Gear Solid Норіакі Окамура розповів у рамках інтерв'ю, які цілі ставили перед собою розробники рімейку Metal Gear Solid 3 при створенні Metal Gear Solid Delta: Snake Eater:

Наша головна мета при розробці цього рімейку - переконатися, що він, як і раніше, відчувається як гра, в яку ви грали 20 років тому, але при цьому гра не повинна бути схожою на стару гру.

Окамура наголошує, що просто модернізація графіки призведе до втрати частини відчуттів від оригіналу. Konami хотіли оновити гру, але залишити її такою, якою її багато хто запам'ятав. У звичне управління внесли зміни, зробивши його більш відповідним сучасним стандартам, але при цьому гравці зможуть, за бажанням, перейти на оригінальну розкладку.

Ми не хотіли вносити жодних зайвих змін, які б позбавити людей знайомого їм ігрового досвіду. У той же час нам потрібно було переконатися, що коли люди грають у гру, вона не здаватиметься старою, ніби вони грають у стару гру. Тому ми гарантуємо, що коли ви граєте в цю гру, вона, як і раніше, буде на одному рівні з деякими з більш сучасних ігор з точки зору управління.

Metal Gear Solid Delta: Snake Eater досі не має дати релізу. Раніше цього року стало відомо, що гра отримає російськомовну локалізацію на старті.

Коментарі Metal Gear Solid Delta: Snake Eater має відчуватися «як гра 20-річної давності»

Тільки зареєстровані користувачі можуть залишати коментарі

Останні новини

Logo https://igamer.club
© 2024 iGamer - Новини ігор та гаджетів
Підписатися
Відповісти на коментар
Тільки зареєстровані користувачі можуть залишати коментарі