Ремейк першої Gothic на Unreal Engine 5 все ще не має точної дати релізу, але активно цього року обростає подробицями. На даний момент видавництво THQ Nordic планує випустити гру приблизно в березні 2025 року, але дата релізу ще може зрушити, якщо розробникам потрібно більше часу на її оптимізацію та доопрацювання.
Представники студії Alkimia Interactive розповіли у рамках інтерв'ю для видання wccftech про плани на технічний стан гри на момент релізу. Зокрема вони підтвердили наявність на консолях двох графічних режимів. На запитання журналістів про наявність режиму продуктивності на Xbox та Playstation, автори гри відповіли, що Gothic Remake отримає на консолях режими "Якість" та "Продуктивність". Конкретних технічних характеристик режимів не уточнили.
Також творці Gothic підтвердили, що гра отримає трасування променів, але на даний момент вони не говорять, чи слід її чекати на приставках, чи це буде функція лише для PC. Підтримка Lumen та Nanite також заявлена.
Запитали журналісти у розробників з Alkimia Interactive і про складність, що налаштовується. Автори пообіцяли "деякі опції підвищення складності, але "Нової Ігри+" очікувати не варто".
Нагадаємо, що створюється Gothic 1 Remake для Xbox Series X | S, Playstation 5 та PC.