У вересні відбувся реліз Dead Rising Deluxe Remaster – оновленої версії гри 2006 року, яка на старті була ексклюзивом Xbox 360. Новий проект є вже другим ремайстром оригіналу, і в ньому розробники суттєво покращили графіку та зробили сучаснішим геймплей. Також багато гравців помітили, що складність у ремайстрі виявилася нижчою, ніж в оригіналі.
В інтерв'ю виданню TheGamer директор Dead Rising Deluxe Remaster Ресуке Мурай пояснив, із чим пов'язане зниження складності в оновленій версії проекту. За його словами, багато гравців закидали оригінальну Dead Rising на ранніх стадіях, тим самим не добираючись найцікавішого. Щоб цього не відбувалося у ремайстрі, складність знизили, відмовившись від ідеї передати повністю автентичний оригінальний ігровий досвід:
У нас є аналіз оригінальної гри, де ми стежили за реакцією гравців. Він показує, що багато хто, на жаль, на ранніх стадіях вже втомлювався від гри та закидав її. Це відбувалося ще до того, як вони діставалися дійсно крутих речей, які є в екшені. Було б справді прикро, якби ми випустили цей Deluxe Remaster і сталося б знову те саме. Якби ми залишили цю проблему просто для того, щоби зберегти досвід оригіналу.
Нагадаємо, Dead Rising Deluxe Remaster отримав високі оцінки від критиків та "Дуже позитивні" відгуки від гравців у Steam. Раніше в Capcom зазначали, що друга частина також може отримати оновлену версію.