Графіка є однією із сильних сторін S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl, що відзначали у своїх рецензіях багато критиків. Розробники використовували фотограмметрію, щоб максимально точно відтворити локації з реального Чорнобиля на базі двигуна Unreal Engine 5. З'явилося відео, яке демонструє, наскільки добре автори гри впоралися із завданням.
Нижче можна бачити кілька локацій із S.T.A.L.K.E.R. 2, які порівняли із фотографіями. Багато об'єктів відтворено з граничною точністю.
Детальне порівняння локацій гри S.T.A.L.K.E.R. 2 з реальними об'єктами можна переглянути в ролику нижче.
Гра S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl вже доступна на Xbox Series X S та PC, плюс у підписці Game Pass. Консольні версії на старті виявилися оптимізовані не найкраще, стабільні 60 FPS проект не показує навіть на старшій консолі. Розробники розповіли, що вже працюють над виправленнями та новим контентом.