Технічні спеціалісти з Digital Foundry опублікували свій аналіз гри S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl, яка вийшла вчора. Раніше вони пояснили, що їхнє відео затримується через великий патч, який розробники випустили буквально перед самим релізом, що зажадало нових тестів шутера.
Основні моменти з аналізу S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl з боку Digital Foundry:
На Xbox Series X є 2 графічних режими. При виборі режиму «Якість» гравці отримують вихідну роздільну здатність 1440p, яка масштабується до 4K, при 30 FPS. в секунду. На Xbox Series S один режим – вихідна роздільна здатність від 648p до 864p при масштабуванні до 1080p. не тільки з точки зору дозволу та FPS. ньому якість тіней, глобальне освітлення, рослинність, волосся і багато інших налаштувань набагато вищого рівня, ніж у режимі «Продуктивність». На Xbox Series S графічно гра наближена до режиму «Продуктивність» для Xbox Series X.
На Xbox Series X є 2 графічні режими. При виборі режиму «Якість» гравці отримують вихідну роздільну здатність 1440p, яка масштабується до 4K, за 30 FPS. У режимі "Продуктивність" вихідна роздільна здатність від 864p до 1152p з масштабуванням до 4K і прагненням до 60 кадрів в секунду.
На Xbox Series S один режим – вихідна роздільна здатність від 648p до 864p при масштабуванні до 1080p.
Як зазначають у Digital Foundry: «У цій грі підрахунок пікселів — складне завдання, оскільки динамічне масштабування роздільної здатності та масштабування TSR приховують внутрішню роздільну здатність». Наведені вище цифри є орієнтовними.
Режим «Якість» відрізняється не лише з точки зору дозволу та FPS. У ньому якість тіней, глобальне освітлення, рослинність, волосся та багато інших налаштувань набагато вищого рівня, ніж у режимі «Продуктивність».
На Xbox Series S графічно гра наближена до режиму "Продуктивність" для Xbox Series X.
Декілька скріншотів з порівнянням рівня графіки:
Графічно гра S.T.A.L.K.E.R. 2 вразила фахівців з Digital Foundry, вони похвалили розробників, але відзначили велику кількість багів та проблем, які потрібно буде виправити з майбутніми апдейтами. У режимі «Продуктивність» частота кадрів практично ніколи не досягає 60 за секунду. Вона знаходиться на рівні 40-50 кадрів. Експерти зазначають, що «VRR тут просто необхідний». .В обох режимах гри бувають зависання, коли частота кадрів падає до 0. Найчастіше, це відбувається у «населених» місцях. Протягом 5-6 секунд гра просто "висить", після чого продовжує працювати.
Графічно гра S.T.A.L.K.E.R. 2 вразила фахівців із Digital Foundry, вони похвалили розробників, але відзначили велику кількість багів та проблем, які потрібно буде виправити з майбутніми апдейтами.
У режимі "Продуктивність" частота кадрів практично ніколи не досягає 60 за секунду. Вона знаходиться на рівні 40-50 кадрів. Експерти зазначають, що "VRR тут просто необхідний".
У режимі «Якість» на Xbox Series X, як і в єдиному режимі на Xbox Series S, FPS майже завжди тримається на рівні 30, іноді падаючи до 28-29, що не критично.
В обох режимах гри бувають зависання, коли частота кадрів падає до 0. Найчастіше, це трапляється в «населених» місцях. Протягом 5-6 секунд гра просто "висить", після чого продовжує працювати.
У своєму аналізі Digital Foundry приходять до думки, що над S.T.A.L.K.E.R. 2 розробникам потрібно ще багато працювати як над консольними версіями, так і над PC. При цьому грати зараз на Xbox Series X вони рекомендують як «Якість».