© 2024 iGamer - Новини ігор та гаджетів
User Logo 675013a5e5820
iGamer
16 годин тому

Робота з оптимізацією та баги в S.T.A.L.K.E.R.

Одна з особливостей S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl, яку анонсували задовго до релізу гри, це система A-Life 2.0. Вона мала створювати цікаві події навколо гравця та керувати поведінкою NPC у Зоні. Фактично, обіцяли, що з її допомогою ігровий світ житиме сам по собі, а гравець зможе потрапляти в різні цікаві події, що генеруються.

Відразу після релізу S.T.A.L.K.E.R. 2 розробники визнали, що система A-Life 2.0 працює не так, як має, а якщо бути точніше, то не працює. Пізніше згадки про наявність цієї системи у грі видалили з опису проекту у Steam. Тепер з'явилося пояснення від розробників, чому так сталося.

Через проблеми з оптимізацією перед релізом S.T.A.L.K.E.R. 2 розробники вирішили сильно зменшити область роботи системи A-Life 2.0. Передбачалося спочатку, що вона працюватиме у всій Зоні, але пізніше стало ясно, що це сильно впливає на продуктивність Xbox Series X | S та PC.

Генеральний директор студії Євген Григорович так пояснив ситуацію:

Для правильной работы этой системы требуется гораздо большая область для появления NPC, и ей требуется гораздо больше ресурсов памяти. Мы боролись с оптимизацией. Для оптимизации у вас есть много вещей, которым нужны ваши ресурсы, и вы пытаетесь сократить различные моменты, чтобы должным образом оптимизировать игру. Нам пришлось дополнительно оптимизировать некоторые вещи, которые заставляют теперь A-Life работать во многих ситуациях не так, как следует. Кроме того, у нас появилось несколько серьезных ошибок незадолго до релиза, связанных с NPC. Они появлялись в воздухе и падали вниз. На самом деле они должны были появляться на местности. Почему так происходит, я не знаю! А еще у нас были некоторые ошибки с поведением ИИ. Итак, все эти связанные вещи создают впечатление, что система очень сломанная и не работает. Но сейчас мы продолжаем работать над оптимизацией, чтобы привлечь больше ресурсов для системы A-Life, чтобы увеличить диапазон, в котором A-Life фактически визуализируется. Вне диапазона игрока есть NPC, и они находятся в автономном режиме. А когда игрок достигает некоторого расстояния, они переходят в онлайн-режим и снова появляются. Расстояние диктуется нашим диапазоном оптимизации. Это была тяжелая работа, и из-за этих проблем и ошибок оптимизации она сломалась.

Наразі розробники не ставлять у пріоритет завдання з виправлення A-Life 2.0. Спершу вони планують усунути більшу частину багів та проблем, які виявили у S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl гравці після релізу, а вже далі повернутись до оптимізації даної системи.

Нагадаємо, для гри S.T.A.L.K.E.R. 2 вже випустили 2 оновлення: одне велике та одне невелике.

Коментарі Робота з оптимізацією та баги в S.T.A.L.K.E.R.

Тільки зареєстровані користувачі можуть залишати коментарі

Останні новини

Logo https://igamer.club
© 2024 iGamer - Новини ігор та гаджетів
Підписатися
Відповісти на коментар
Тільки зареєстровані користувачі можуть залишати коментарі