Видавництво Capcom цих вихідних проводить відкрите бета-тестування очікуваної гри Monster Hunter Wilds. Тестова версія гри доступна на всіх платформах до 3 листопада. Вона залучила майже 500,000 гравців у Steam на піку, що є чудовим результатом для бети. Але технічний стан на всіх платформах зараз виглядає досить далеким від ідеального, і це стосується також версій для Xbox.
З'явилися тести, які показують, як працює бета Monster Hunter Wilds Xbox Series X | S.
Гра пропонує 2 варіанти: пріоритет частоті кадрів або пріоритет вирішення. У будь-якому з цих варіантів вона буде прагнути 60 FPS або 120 FPS (за наявності відповідного дисплея).
У пріоритеті частоти кадрів роздільна здатність 1440p при середній частоті кадрів близько 45. Сама частота кадрів постійно варіюється від 35 до 50.
У пріоритеті дозволу гравці одержують 4K. Середній FPS близько 33 частота падає до 30 і часом піднімається до 40.
Гра працює в одному режимі - 1440p (апскейл від 900p) при розблокованій частоті кадрів. FPS варіюється від 25 до 45, найчастіше він лише на рівні близько 30 кадрів. У порівнянні з версією для Xbox Series X, помітні суттєві спрощення у графіку.
Зазначимо, що Monster Hunter Wilds розробляється на тій самій версії RE Engine, що й Dragon's Dogma 2, яка на старті мала приблизно схожі технічні характеристики та відсутність можливості заблокувати 30 FPS.