Раніше цього тижня стало відомо, що студія 343 Industries перейменована в Halo Studios і займатиметься новими іграми серії, використовуючи для розробки двигун Unreal Engine 5. Вже минуло 3 роки з моменту релізу Halo Infinite, але нова частина серії поки офіційно не анонсована, а також немає приблизних термінів, коли на неї чекати. Як розповів інсайдер Rebs Gaming, який відомий за точною інформацією зі стану 343 Industries, у розробці була нова частина серії, але її скасували.
У новому відео Rebs Gaming розповів таку інформацію, яку він одержав від своїх джерел:
Після виходу в 2021 році гри Halo Infinite, частина студії 343 Industries (яка займалася сюжетною кампанією у грі) взялася за розробку проекту Halo Infinite 2 (не фінальна назва). Це була гра, яка розвиває ідеї Halo Infinite і створюється на базі Slipspace Engine. Відповідальна за розробку Halo Infinite 2 команда покладала великі надії на проект, поки у вересні 2022 року не прийшло нове керівництво 343 Industries, яке оголосило за мету перехід на Unreal Engine 5. Протягом кількох місяців команда Halo Infinite 2 намагалася перенести свої напрацювання, створені за рік, на новий двигун. Але проект не просувався вперед і практично всю команду, яка за нього відповідала, звільнили, а від ідеї продовжувати розробку Halo Infinite 2 відмовилися. Приблизно в цей час скасували Project Tatanka.
Після виходу в 2021 році гри Halo Infinite, частина студії 343 Industries (яка займалася сюжетною кампанією у грі) взялася за розробку проекту Halo Infinite 2 (не фінальна назва). Це була гра, яка розвиває ідеї Halo Infinite та створюється на базі Slipspace Engine.
Відповідальна за розробку Halo Infinite 2 команда покладала великі надії на проект, поки у вересні 2022 року не прийшло нове керівництво 343 Industries, яке оголосило за мету перехід на Unreal Engine 5.
Протягом кількох місяців команда Halo Infinite 2 намагалася перенести свої напрацювання, створені за рік, на новий двигун. Але проект не просувався вперед і практично всю команду, яка за нього відповідала, звільнили, а від ідеї продовжувати розробку Halo Infinite 2 відмовилися. Приблизно в цей час скасували Project Tatanka.
Зараз Halo Studios працює над тим, що вони називаю перезавантаженням або новим баченням для франшизи Halo.