Випуск DLC для ігор з додатковим контентом є звичайною ситуацією індустрії. Студії Xbox також активно пропонують платні розширення, в тому числі і для ігор з Game Pass.
Спілкуючись із журналістом Game File Стівеном Тотіло в рамках інтерв'ю, Філ Спенсер заявив, що виступає проти «маніпулятивних» DLC для ігор. За його словами, у Xbox немає мети вирізати контент з гри, яку планують додати в Game Pass, щоб пізніше продати його та додатково заробити. Спенсер каже, що ніякої директиви «згори донизу» з вимогою щодо випуску DLC студіям не спускали, і «не кожна гра отримуватиме розширення»:
Випуск DLC справді залишається на розсуд творців. Все залежить від того, який у них є план для історій. Я думаю, що DLC – це чудовий спосіб для нас знову залучити гравців, які могли б втратити інтерес. Мені не подобаються маніпулятивні розширення. Я хочу, щоб DLC були унікальними з погляду ігрового досвіду. Я не хочу, щоб це було щось подібне до третього рівня, який ви вирізали перед релізом.
Нагадаємо, цієї осені відбувся реліз 2 великих платних DLC для проектів Microsoft з підписки Game Pass - Vessel of Hatred для Diablo IV і Shattered Space для Starfield.