Розробники Indiana Jones and the Great Circle з MachineGames продовжують ділитися подробицями до швидкого релізу. ).
Стелс є однією з важливих механік у грі про Індіана Джонса. Розробники неодноразово підкреслювали, що знаменитий археолог не є могутнім бійцем, тому битви з групою противників будуть для нього досить складними. кмітливість і залишаючись непоміченим. Але це не означає, що будь-яке Виявлення Індіана ворогами призводитиме до негайного провалу.
Розробники уточнили, що у Indiana Jones and the Great Circle не буде ситуацій, як у Star Wars Outlaws на старті, коли виявлення головної героїні одразу вело до провалу місії. Цю проблему називали однією з ключових при старті гри, і розробникам довелося правити її, а останній патч прибрав обов'язковий стелс із проекту Ubisoft практично повністю.
У Indiana Jones and the Great Circle після виявлення головного героя з боку ворогів, гравці залишать шанс не повертатися до контрольної точки. Автоматично в цей момент екран «провалу» не виникатиме. Гравці зможуть спробувати впоратися з ворогами, які їх виявили, втекти від них і сховатися або спробувати зберегти героя неушкодженим, щоб не побачити екран завантаження.
Нагадаємо, гра 9 грудня стане доступною на Xbox Series X | S і PC, плюс у Game Pass. Наступного року вона вийде на PlayStation 5.