Після злиття Microsoft та Activision Blizzard King керівники підрозділу Xbox у своїх інтерв'ю неодноразово зазначали, що головна корпорація сильно підтримує ігровий напрямок, але й чекає від нього більших результатів. Зокрема, нещодавно таку думку висловлював керівник Microsoft Gaming Філ Спенсер у рамках інтерв'ю на Gamescom.
З моменту операції в Microsoft Gaming почалися масштабні процеси щодо оптимізації виробництва контенту та роботи підрозділу загалом. Це призвело до масштабної хвилі звільнень у січні (скоротили 1900 осіб), закриття 4 студій у травні (Arkane Austin, Tango Gameworks, Alpha Dog Studios та Roundhouse Games), скорочення 650 співробітників у вересні та інших кроків, на кшталт переходу студії Toys for Boy із частини команд Xbox до статусу інді-розробників.
Як повідомив ігровий інсайдер eXtas1s у своїх соціальних мережах, зараз команді Xbox доводиться працювати під складними цільовими показниками, які поставлені Microsoft:
Xbox зараз працює «під складним набором цільових показників щодо виручки та прибутку». Про це мені сказали люди, знайомі із бізнесом Xbox, які попросили не називати їхні імена.
Нагадаємо, у минулому фінансовому кварталі дохід підрозділу Xbox зріс на 44% рік до року, але більша частина зростання викликана приєднанням Activision. Якби злиття не відбулося, то Microsoft Gaming показали рік до року падіння доходів на 4%.