Видавництво Krafton відоме за дуже успішною грою PUBG, але вони намагаються в останні роки випускати нові проекти. Одним із найбільш високобюджетних серед них був хорор The Callisto Protocol, який вийшов наприкінці 2022 року і отримав досить середні відгуки як від гравців, так і від критиків. Глава Krafton Чанхан Кім у розмові з журналістами пояснив, чому гра "не злетіла".
За словами Кіма, головна проблема The Callisto Protocol – це геймплей, який нічим не відрізняється від конкурентів.
«Це одиночна гра, і вона реально візуально приголомшує і є проектом дуже високої якості. На неї навіть приємно дивитися. Однак, саме геймплей є тим, що можна назвати «ядро гри». Він повинен бути на першому місці, і я це зрозумів, коли грав у The Callisto Protocol. Це може бути найякісніша гра у світі, але за відсутності цікавої ігрової переваги, якщо геймплей вашого проекту не відрізняється від конкурентів, вона не спрацює. Просто однакові ігри не працюють, я особисто в цьому переконався.
Нагадаємо, що нещодавно Krafton придбала Tango Gameworks та Hi-Fi Rush, зазначивши, що зробили це саме через наявність у розробників студії креативних ідей.
Оцінити гру The Callisto Protocol можна прямо зараз у підписці Game Pass, де вона доступна.