Одна з головних рис Starfield – величезний ігровий світ. Гравці отримують доступ у рольовому проекті Bethesda до "тисяч планет", що неодноразово сама студія згадувала в рекламних матеріалах. Багато хто критикував Bethesda за порожній, одноманітний і слабко опрацьований світ, тоді як сама студія наголошувала, що наявність великої кількості планет не скасовує присутність у грі основного сюжету та безлічі квестів.
Керівник розробки Starfield Тодд Говард визнав у рамках інтерв'ю на каналі BAFTA, що створення “тисяч планет” – це найбільша помилка студії під час проектування RPG. Говард каже, що Starfield, багато в чому через складнощі з планетами, стала найважчою у виробництві грою студії:
Нам справді довелося довго думати, а як згенерувати ці заявлені планети? Чи дійсно гарною ідеєю є їхнє створення? Зрештою, я розумію, що правильна відповідь була “ні – це надто складно”. Однак, у нас все ж таки вийшло це зробити, ми вирішили це питання.
Нам справді довелося довго думати, а як згенерувати ці заявлені планети? Чи дійсно гарною ідеєю є їхнє створення? Зрештою, я розумію, що правильна відповідь була “ні – це надто складно”. Однак, у нас все ж таки вийшло це зробити, ми вирішили це питання.
Тодд Говард в інтерв'ю також підкреслив, що витрачені на створення тисяч планет ресурси можна було пустити в інше русло, поліпшивши інші аспекти гри.
Нагадаємо, грі Starfield нещодавно виповнився 1 рік. За цей час вона отримала безліч оновлень, у тому числі зі значними поліпшеннями ігрових механік. А наступного тижня, 30 вересня, виходить перше велике DLC для Starfield: Shattered Space.