Apex Legends від студії Respawn та видавництва Electronic Arts зараз є однією з найпопулярніших умовно-безкоштовних ігор у світі. Вона вперше вийшла у 2019 році та активно розвивається вже протягом 5 років. Розробники запустили понад 20 сезонів, оновили гру під нові консолі і цього року «поліпшили бойову перепустку», але аудиторія гри останнім часом не зростає, а скорочується.
Генеральний директор Ендрю Вілсон прокоментував скорочення аудиторії гравців Apex Legends. За його словами, розробники з Respawn працюють над тим, щоб знову побачити зростання кількості користувачів у грі:
Ми віримо, що у гри сильний бренд, який разом із розмірами ігрової спільноти у світі та нашим становищем у верхній частині ринку безкоштовних сервісних ігор, згодом дозволить повернути зростання гри в плані бізнесу. Раніше цього року після змін у структурі бойової перепустки ми не побачили очікуваного зростання монетизації. […] Для забезпечення значного зростання та повторного залучення гравців у шутер потрібні великі систематичні зміни. Ми продовжимо концентруватися на збереженні та наданні широкого контенту в інтересах нашої глобальної спільноти, працюючи над більшими, інноваційними змінами для майбутнього.
Ендрю Вілсон також заявив, що Electronic Arts і Respawn не мають планів на розробку Apex Legends 2, оскільки сіквели подібних проектів рідко бувають успішніші за оригінали:
Це дійсно хороше питання [про Apex Legends 2.0], і, ймовірно, він виходить за рамки цієї розмови, але я б сказав, що, як правило, у контексті ігор, що керуються онлайн-сервісами, що масштабуються в реальному часі, версія 2 майже ніколи не була такою ж успішною, як версія 1. І тому наша мета зараз гарантувати, що ми продовжимо підтримувати глобальну базу гравців і надавати їм новий інноваційний, креативний контент із сезону в сезон, а також створювати інші речі, але робити це таким чином, щоб гравцям не довелося відмовлятися від досягнутого ними прогресу чи інвестицій, вкладених у існуючу екосистему.
Згідно зі SteamDB, середній онлайн в Apex Legends в останні місяці суттєво скорочується. Зараз він знаходиться на рівні близько 150-200 тисяч гравців у піку протягом доби, тоді як у найкращі моменти 2024 досягав 500-600 тисяч гравців.