Більшість ігор у поточному поколінні консолей пропонують на Xbox Series X та Playstation 5 два графічні режими: якість (з гарним рівнем картинки при 30 FPS) та продуктивність (з суттєвими компромісами за графіком при 60 FPS). Але в деяких іграх також додають додатковий варіант 40 FPS.
Однією з AAA-ігор, яка нещодавно вийшла та отримала режим 40 FPS на Xbox Series X та Playstation 5 на старті, стала Star Wars Outlaws. Технічні фахівці з Digital Foundry протестували її і відзначили, що на старших приставках поточного покоління режим 40 FPS є оптимальним для гри: він дозволяє зберегти високу якість графіки, у тому числі трасування променів, але при цьому дає плавний геймплей.
Відео Digital Foundry прокоментував Анчел Лабен – продюсер студії Massive Entertainment із Ubisoft, який відповідав за випуск Avatar: Frontiers of Pandora (де режим 40 FPS додали після релізу). За його словами, наявність режиму 40 FPS у великих іграх має стати стандартом для індустрії у поточному поколінні:
Перегляд відео від Digital Foundry з розбором Star Wars Outlaws лише зміцнює мою думку, що режим 40 FPS на консолях має стати стандартом. Він дозволяє грам працювати плавно, з низькою затримкою введення, зберігаючи при цьому гарну якість зображення. Ідеальний компроміс. Оскільки ігри стають все більш вимогливими до графіки, особливо коли вони вимагають трасування променів, добре мати режим 40 FPS як проміжний варіант для тих, хто віддає перевагу йому. Не всі ігри пропонують режими 30 та 60 FPS, не кажучи вже про режим 40 FPS.
Нагадаємо, режим 40 FPS підходить лише гравцям, які мають телевізор (або монітор) із підтримкою 120 Гц.