На початку жовтня 2024 року відбувся реліз Undisputed на Xbox, Playstation та PC. Гра вийшла у версії 1.0, а раніше вона протягом майже 1,5 років перебувала у ранньому доступі Steam. Проект був створений інді-студією Steel City Interactive, а виданий компанією Deep Silver, і вже зараз він перевершив очікування своїх розробників.
За словами авторів Undisputed, у них вже понад 1 мільйон проданих копій симулятора боксу. Вони не можуть сказати, хороший зараз це результат чи ні, оскільки ігри в даному жанрі давно вже не виходили, але очікування видавця Steel City Interactive вдалося перевершити. Ось що про це говорить генеральний директор студії Еш Хабіб:
Ігри про бокс не було вже 12–13 років. Як ми зробили ранній доступ і побудували нашу спільноту, і цифри, які ми бачили… Я сподівався на досить гарний запуск. Але це мій перший раз. Я не маю критеріїв для порівняння. Я міг би поводитися як розпещена дитина і сказати: «Мільйон є мільйон, що це взагалі означає?» Але насправді я знаю, що це досить неймовірне досягнення першої гри інді-студії. І ми перевершили прогнози видавця.
Ігри про бокс не було вже 12–13 років. Як ми зробили ранній доступ і побудували нашу спільноту, і цифри, які ми бачили… Я сподівався на досить гарний запуск. Але це мій перший раз. Я не маю критеріїв для порівняння. Я міг би поводитися як розпещена дитина і сказати: «Мільйон є мільйон, що це взагалі означає?» Але насправді я знаю, що це досить неймовірне досягнення першої гри інді-студії. І ми перевершили прогнози видавця.
Варто сказати, що після релізу Undisputed у гри «Здебільшого негативні» оцінки у Steam. Ряду шанувальників версії гри з раннього доступу не сподобалися внесені розробниками зміни версії.
Раніше з'явилися чутки, що на тлі популярності Undisputed видавництво Electronic Arts розпочало роботу над відродженням серії Fight Night.