Гра S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl вийде вже 20 листопада на Xbox Series X | S та PC. Раніше розробники розповідали, що проект працюватиме в 60 FPS на Xbox Series X, але щодо молодшої консолі ще є сумніви. У новому інтерв'ю для Radio Times Gaming технічний продюсер гри розвіяв побоювання журналістів щодо використання у грі движка Unreal Engine 5.
За останні роки Unreal Engine 5 зарекомендував себе не найкраще з точки зору стабільної продуктивності, як на консолях, так і на PC. На ньому вийшло кілька великих шутерів, але лише в парі з них розробники досягли гарної оптимізації та підтримки стабільної частоти кадрів протягом усього ігрового процесу. Творці S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl відзначають, що в їх грі ніяких проблем з продуктивністю через двигун не буде:
Щоб виправдати наші очікування від якості оптимізації для Xbox та PC, ми внесли багато змін до потоків рендерингу, провели оптимізацію CPU та безліч оптимізації RAM. Нині ми майже закінчили весь процес полірування. Наша мета – надати гру, яка постійно працює зі стабільним FPS та стабільною продуктивністю весь час. У нас гра базується на движку Unreal Engine 5.1, але ми називаємо його всередині 5.1.GSC, тому що для створення такого великого світу нам довелося адаптувати і, скажімо так, переписати та оновити деякі інструменти, що надаються базовим Unreal Engine, щоб вони відповідали нашим потребам під час створення світу STALKER 2.
Раніше розробники говорили, що S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl на старті буде наймасштабнішою грою на Unreal Engine 5. На гравців чекає понад 60 км² різноманітних локацій.