Відомий ігровий інсайдер Том Хендерсон, який часто повідомляє точну інформацію зі стану Ubisoft, розповів про новий проект видавництва.
Гра має кодову назву Alterra. Вона створюється Ubisoft Montreal під керівництвом креативного директора Патріка Реддінга (раніше креативного директора Gotham Knights в Warner Bros.). Її розробка триває вже близько 18 місяців. Технологія вокселів раніше була задіяна в іншій грі, яка знаходилася в розробці близько 4 років, але була скасована. . Вони з великими головами і творчо натхнені як вигаданими (дракони, болотні монстри тощо), так і реальними тваринами (птахи, білі ведмеді тощо). Гравці зможуть залишати свій острів і вирушати в інші світи різних біомів, різних типів Matterlings, ворогів, матеріалів та багато іншого. В інших світах можна буде взаємодіяти з гравцями. На своїх островах гравці зможуть будувати будь-які об'єкти, приблизно як це відбувається у Minecraft.
Гра має кодову назву Alterra. Вона створюється Ubisoft Montreal під керівництвом креативного директора Патріка Реддінга (раніше креативного директора Gotham Knights у Warner Bros.).
Її розробка триває близько 18 місяців.
Це «соціальний симулятор, який використовує воксельне виробництво». Технологія вокселів раніше була задіяна в іншій грі, яка розроблялася близько 4 років, але була скасована.
Гра натхненна Animal Crossing, у ній гравцям належить жити на острові з інтерактивними NPC, які називаються Matterlings.
Matterlings чимось схожі на фігурки Funko Pop. Вони з великими головами та творчо натхнені як вигаданими (дракони, болотяні монстри тощо), так і реальними тваринами (птахи, білі ведмеді тощо).
Гравці зможуть залишати свій острів і вирушати в інші світи, що складаються з різних біомів, різних типів Matterlings, ворогів, матеріалів та багато іншого. В інших світах можна буде взаємодіяти із гравцями.
На своїх островах гравці зможуть будувати будь-які об'єкти, приблизно як це відбувається у Minecraft.
Наразі немає інформації про те, коли Ubisoft планує представити та випустити цю гру.