У квітні 2022 року студія Certain Affinity повідомила, що працює над якимось "найбільшим проектом з Halo Infinite". У цей момент з моменту виходу Halo Infinite від студії 343 Industries минуло менше ніж півроку, і сама гра активно підтримувалася. Відразу кілька інсайдерів тоді говорили, що Certain Affinity доручили зайнятися режимом Battle Royale з гри, який є майже окремою грою.
Наприкінці 2023 року студія Certain Affinity стверджувала, що вона все ще працює над проектом з Halo Infinite, і на його виробництво виділено суттєві ресурси – у піку над ним працювало понад 100 осіб. Однак на початку 2024 року, коли підтримку Halo Infinite скоротила і сама студія 343 Industries, інсайдери розповіли про відміну розробки Certain Affinity.
Тепер інсайдер Rebs Gaming (спеціалізується на Halo) розкрив деякі деталі про те, що являв собою Battle Royale по Halo Infinite:
Сама игра проходила под двумя кодовыми названиями: Project Tatanka (его ранее оглашали публике) и Project Ekhert.По информации инсайдера, в конце 2023 года студия Certain Affinity прекратила разработку проекта по требованию Microsoft. Основная причина отмены: “нестабильное положение жанра Battle Royale”.Сам проект находился в продвинутой стадии и его регулярно тестировали на протяжении многих месяцев.Основная карта игры должны была формироваться из колец в сети Ореолов.Механика высадки игроков была реализована через систему дроп-подов в стиле Halo 3: ODST.Геймплейно это был классический Battle Royale, где игроки перемещаются по разным биомам, ищут оружие и сражаются.В рамках сражения друг с другом игроки должны были также выполнять различные мини-цели, которые позволяли им заполучить доступ к особым ресурсам.В разгар битвы Пеликаны перемещались по карте и сбрасывали транспортные средства, которые могли использовать игроки.После многочисленных тестов, 343 Industries и Certain Affinity обнаружили проблемы с балансом, а также пришли к выводу, что Battle Royale не получится поддерживать интересным на протяжении долгого времени из-за необходимости выделить серьезные ресурсы на его развитие. В результате, проект был закрыт.
Сама гра проходила під двома кодовими назвами: Project Tatanka (його раніше оголошували публіці) та Project Ekhert.
За інформацією інсайдера, наприкінці 2023 року студія Certain Affinity припинила розробку проекту на вимогу Microsoft. Основна причина скасування: "нестабільне становище жанру Battle Royale".
Сам проект був у просунутій стадії і його регулярно тестували протягом багатьох місяців.
Основна карта гри повинна була формуватися з кілець у мережі Ореолів.
Механіка висадки гравців була реалізована через систему дроп-подів у стилі Halo 3: ODST.
Геймплейно це був класичний Battle Royale, де гравці переміщаються різними біомами, шукають зброю і борються.
У рамках бою один з одним гравці повинні були також виконувати різні міні-цілі, які дозволяли їм отримати доступ до спеціальних ресурсів.
У розпал битви Пелікани переміщалися картою і скидали транспортні засоби, які могли використовувати гравці.
Після численних тестів, 343 Industries та Certain Affinity виявили проблеми з балансом, а також дійшли висновку, що Battle Royale не вдасться підтримувати цікавим протягом тривалого часу через необхідність виділити серйозні ресурси на його розвиток. У результаті проект було закрито.
Нагадаємо, на початку 2024 року гру Halo Infinite перестали підтримувати новими сезонами, а сама студія 343 Industries повідомила, що перемикає значні ресурси на розробку нової частини серії.