Декілька тижнів тому студія Crytek випустила велике оновлення для гри Hunt: Showdown 1896. Проект перейшов на новий двигун CryEngine 5.11 з оптимізацією для Xbox Series X | S та Playstation 5.
Саме оновлення гри зустріли не найкращим чином через інтерфейс та ряд геймплейних проблем, але графіку багато хто похвалив. Технічні фахівці з Digital Foundry провели аналіз, щоб визначити, як працює гра на сучасних приставках, і нижче основні висновки з їхнього відео:
На Xbox Series X, Xbox Series S і Playstation 5 у грі тільки один графічний режим, який прагне до 60 FPS. Дозвіл на Xbox Series X і Playstation 5 масштабується до 4K, завдяки технології FSR 2. X – 1440p проти 1296p на Playstation 5. На Xbox Series S роздільна здатність масштабується до 4K з вихідного 864p.
На Xbox Series X, Xbox Series S та Playstation 5 у грі лише один графічний режим, який прагне до 60 FPS.
Дозвіл на Xbox Series X і Playstation 5 масштабується до 4K, завдяки технології FSR 2. При цьому вихідна роздільна здатність вище на Xbox Series X – 1440p проти 1296p на Playstation 5.
На Xbox Series S роздільна здатність масштабується до 4K з вихідного 864p.
Окрім більш низької роздільної здатності, версія для Playstation 5 не має об'ємних ефектів, які присутні у грі на Xbox Series X та Xbox Series S.
Крім зазначеного вище, у рівні графіки на Playstation 5 і Xbox Series X журналісти відмінності не помітили. На Xbox Series S графіка суттєво спрощена: нижча якість текстур, нижча дальність промальовування, знижена якість альфа-ефектів та низка інших змін обмежень.
Крім зазначеного вище, у рівні графіки на Playstation 5 та Xbox Series X журналісти відмінності не помітили.
На Xbox Series S графіка суттєво спрощена: нижча якість текстур, нижча дальність промальовування, знижена якість альфа-ефектів та низка інших змін обмежень.
Частота кадрів ближче до 60 FPS тримається у Playstation 5, ніж Xbox Series X. На старшій консолі Microsoft бувають падіння аж до 45 FPS. На Playstation 5 теж є падіння частоти кадрів, але менш суттєві – на 5-10 кадрів. Однак, версія для консолі Sony істотно страждає від розривів екрана, які менш помітні на Xbox. Частота Xbox Series S приблизно на рівні Playstation 5, тобто середній показник вищий, ніж на Xbox Series X.
Частота кадрів ближче до 60 FPS тримається у Playstation 5, ніж Xbox Series X. На старшій консолі Microsoft бувають падіння аж до 45 FPS. На Playstation 5 теж є падіння частоти кадрів, але менш суттєві – на 5-10 кадрів. Однак, версія для консолі Sony суттєво страждає від розривів екрана, які менш помітні на Xbox.
Частота Xbox Series S приблизно на рівні Playstation 5, тобто середній показник вищий, ніж на Xbox Series X.