Microsoft Gaming повідомили раніше цього тижня, що 343 Industries змінює назву Halo Studios. Тепер команда буде зосереджена лише на розробці ігор серії Halo, при цьому в роботі є кілька проектів з франшизи. Які саме це ігри – невідомо, але раніше з'являлися чутки, що студія може готувати не лише реліз наступної частини, а й ремайстр першої частини.
Як двигун для майбутніх ігор Halo обраний Unreal Engine 5. Студія зазначила, що використовується раніше двигун Slipspace Engine відстає від сучасних розробок.
Як вважає фахівець Digital Foundry Річард Лідбеттер, перехід на двигун від Epic Games, швидше за все, пов'язаний не тільки з бажанням отримати сучасніші інструменти для створення ігор серії Halo. Одна з причин може бути в бажанні Xbox випустити франшизи гри Halo на Playstation. За його словами, з двигуном, який дозволяє "випускати ігри на декількох платформах за замовчуванням", буде простіше працювати, ніж з поточним рішенням, яке "створене тільки для Xbox та PC".
Журналіст Том Уоррен теж натякнув, що Unreal Engine 5 - це двигун, який дозволить випустити Halo на Playstation. Він навів момент зі свого матеріалу, опублікованого ще у червні цього року:
Одна з ігор, що розглядається для випуску на PS5, це Halo. Джерела повідомили мені, що Microsoft працює над якоюсь формою ремайстра Halo: Combat Evolved, який також може бути випущений на конкуруючих консолях.