Повний запис презентації.
Path of Exile 2 стартує в ранньому доступі вже через два тижні, тому колектив Grinding Gear Games провів велику трансляцію GGG Live. У рамках стриму девелопери розповіли про особливості раннього доступу, показали більше геймплею і так далі.
Для раннього доступу заготовили три акти сюжетної кампанії та насичений високорівневий режим. Вийде битися з 50 босами і близько 400 видами противників. Наповнення Path of Exile 2 розширюватиметься за мірою наближення до повноцінної версії — в підсумку команда планує подвоїти розмір гри. За словами гейм-директора Джонатана Роджерса (Jonathan Rogers), три акти, що залишилися, готові на 80 %. Однак замість того, щоб доробити їх до старту раннього доступу, GGG кинула сили на доробку ендгейм-контенту.
Для раннього доступу заготовили три акти сюжетної кампанії та насичений високорівневий режим. Вийде битися з 50 босами і близько 400 видами противників. Наповнення Path of Exile 2 розширюватиметься за мірою наближення до повноцінної версії — в підсумку команда планує подвоїти розмір гри. За словами гейм-директора Джонатана Роджерса (Jonathan Rogers), три акти, що залишилися, готові на 80 %. Однак замість того, щоб доробити їх до старту раннього доступу, GGG кинула сили на доробку ендгейм-контенту.
Вступний кінематографічний ролик.
Дія Path of Exile 2 відбувається через 20 років після першої PoE.
Дія Path of Exile 2 відбувається через 20 років після першої PoE. Весь цей час Рекласт був вільний від псування, проте граф Огама має намір знову приборкати цю силу, щоб набути могутності. На проходження трьох перших актів піде приблизно 25 годин.
У ранньому доступі можна вибрати з шести класів: чернець, воїн, мисливця, чарівниця, відьма і найманець. Ще шість додадуть пізніше, у їхньому числі друїд, копійниця і інші. У кожного класу по три підкласи піднесення, за допомогою яких можна більш точно підлаштувати персонажа під вподобаний стиль гри. Early Access доступ відкриють лише до двох підкласів. Щоб їх розблокувати, необхідно пройти одне з кількох випробувань, які замінять Лабіринт Правителя.
У ранньому доступі можна вибрати з шести класів: чернець, воїн, мисливця, чарівниця, відьма і найманець. Ще шість додадуть пізніше, у їхньому числі друїд, копійниця і інші. У кожного класу по три підкласи піднесення, за допомогою яких можна більш точно підлаштувати персонажа під вподобаний стиль гри. Early Access доступ відкриють лише до двох підкласів. Щоб їх розблокувати, необхідно пройти одне з кількох випробувань, які замінять Лабіринт Правителя.
У другій частині переробили систему фляг. Тепер їх тільки дві — одна для здоров'я, а друга для мани. Вони поступово заповнюються з кожним поваленим ворогом.
У другій частині переробили систему фляг. Тепер їх тільки дві — одна для здоров'я, а друга для мани. Вони поступово заповнюються з кожним поваленим ворогом.
Персонажі обзаведуться ще одним ресурсом окрім мани і духом. З його допомогою можна застосовувати ряд постійних навичок. У кожного класу є кілька таких умінь.
Персонажі обзаведуться ще одним ресурсом крім мани і здоров'я духом. З його допомогою можна застосовувати ряд постійних навичок. Кожний клас має кілька таких умінь. Наприклад, морозна броня завдає шкоди холодом ворогам, які вдарили протагоніста.
У гру додадуть понад 100 каменів умінь. Усі знайдені та отримані камені відображатимуться з меню огранювання, де їх можна покращувати.
У гру додадуть понад 100 каменів умінь. Усі знайдені та отримані камені відображатимуться з меню огранювання, де їх можна покращувати.
Оскільки акти з четвертого по шостий ще не готові, користувачі можуть добрати рівнів за проходження трьох перших розділів на більш високій складності і з більш цінними нагородами. Після завершення сюжетної кампанії відкриється купа ендгейм-контенту. Наприклад, повернеться Атлас із нескінченними рівнями. У нього додадуть не тільки карти, але і додаткові області і об'єкти. Також можна спробувати удачу в інших випробуваннях на кшталт експедицій, ритуалів, і розломів - з пролому в реальності хлинуть демони і монстри з. Чим більше тварин загине від руки героя, тим довше буде відкритий розлом, забезпечуючи приємніші нагороди. У кожного типу високорівневого контенту власне дерево талантів.
Оскільки акти з четвертого по шостий ще не готові, користувачі можуть добрати рівнів за проходження трьох перших розділів на більш високій складності і з більш цінними нагородами. Після завершення сюжетної кампанії відкриється купа ендгейм-контенту. Наприклад, повернеться Атлас із нескінченними рівнями. У нього додадуть не тільки карти, але і додаткові області і об'єкти. Також можна спробувати удачу в інших випробуваннях на кшталт експедицій, ритуалів, і розломів - з пролому в реальності хлинуть демони і монстри з. Чим більше тварин загине від руки героя, тим довше буде відкритий розлом, забезпечуючи приємніші нагороди. У кожного типу високорівневого контенту власне дерево талантів.
У ранньому доступі залишиться можливість грати в локальному кооперативі на одному акаунті.
У ранньому доступі залишиться можливість грати в локальному кооперативі на одному акаунті.
Скидання прогресу не буде і жодного з створених персонажів не видалять. Вони будуть перенесені до ліги під назвою «Ранній доступ» (тобто ніколи не потраплять на «Стандарт»).
Скидання прогресу не буде і жодного з створених персонажів не видалять. Вони будуть перенесені до ліги під назвою «Ранній доступ» (тобто ніколи не потраплять на «Стандарт»).
Частина куплених предметів у першій Path of Exile працюватиме в ранньому доступі сиквела.
Частина куплених предметів у першій Path of Exile працюватиме в ранньому доступі сиквела.
Багато недавніх мікротранзакцій і всі секції схованки будуть доступні відразу, але через величезну кількість мікротранзакцій у Path of Exile 1 ми все ще в процесі додавання їх усіх у Path of Exile 2, тому багато хто з них буде помічений як «недоступний». інвентар. Під час раннього доступу ми будемо їх опрацьовувати і поступово додамо.
З ЧаВо про ранній доступ
Геймплейний трейлер
Ранній доступ до Path of Exile 2 відкриється 6 грудня в 22:00 МСК на ПК (власний клієнт, Steam, EGS), PlayStation 5 і Xbox Series з текстовим перекладом на російську мову. Підтримки MacOS на старті не буде.
Ключ доступу видається за купівлю одного з нових наборів підтримки Early Access. За найдешевший пак просять 1 398 рублів — у нього докинули 300 монет. Однак, якщо користувач набував набір підтримки вищого рівня або витратив 480 доларів або більше за весь час в Path of Exile на одній платформі, то ключ видадуть автоматично. Набори підтримки вже можна оплатити на ПК і Xbox, а на серверах Sony це вдасться зробити з 6 грудня.
Ранній доступ триватиме «стільки, скільки потрібно», але в Grinding Gear Games розраховують як мінімум на 6 місяців. Після закінчення періоду Early Access гра стане умовно безкоштовною.